Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش گفت: لینک جستجوی اطلاعات پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و همچنین لینک جستجوی اطلاعات برای پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش فعال شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: متقاضیان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای می توانند برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود تا دهم آبان ماه ۹۶ به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سیستم الکترونیکی سازمان سنجش قابل انجام است و هزینه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌ های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) است.

توکلی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در این دوره ها اظهار داشت: تاکنون در تکمیل ظرفیت دوره های کاردانی فنی و حرفه ای تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: متقاضیان پذیرش دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از اینکه در دوره مهرماه ۹۶ ثبت نام کرده اند یا ثبت نام نکرده اند نیز می توانند با توجه به مفاد اطلاعیه از طریق لینک جستجوی کدرشته محل‌های تحصیلی پس از پرداخت هزینه ثبت نام، با مراجعه به مراکز آموزشی پذیرنده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ ای می توانند برای ثبت نام در رشته های تحصیلی متناسب با مدرک کاردانی و یا فوق دیپلم خود تا دهم آبان ماه ۹۶ به مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

توکلی در گفتگو با مهر یادآور شد: پرداخت هزینه ثبت نام از طریق سیستم الکترونیکی سازمان سنجش قابل انجام است و هزینه ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) است.

وی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در این دوره اظهار داشت: تاکنون تعداد ۹ هزار و ۴۶ نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

علمی کاربردی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

بی نیاز افزود: این دانشجویان می‌توانند از امروز ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان در مقاطع کارشناسی و ارشد، در بیش از ۳۰ کد رشته مشغول تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان
  • ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • افزایش پذیرفته شدگان دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نورآذربایجان غربی
  • رسالت ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش‌های مهارتی است