Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت درگذشت پدر سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام (سوره الرحمن- آیه 26)

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی 
سلام علیکم 

درگذشت پدر بزرگوارتان موجب تأثر خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداوند متعال آن پدر سفرکرده را در نعیم مقیمش سُکنی گزیند که سراسر عمر پربرکت خویش را در سایه سار قرآن و عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام و تربیت فرزندانی مومن،انقلابی و ولایتمدار همچون شما سپری نمود. 

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت معزز و نیز بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن عزیز سفرکرده در آستانه اربعین حسینی علو درجات و بهترین پاداش صالحین و اولیای الهی را مسألت دارم.

 

سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • نقش‌آفرینی حماسی سپاه منشا قدرت برای مقابله با تهدیدات نظام سلطه است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است/ عملیات وعده صادق لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ناشی از «اقتدار سپاه» است