Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده اصولگرای رودسر گفت: ابتدا رییس‌جمهوری آمریکا با ۲ نامه و با یک شروطی درباره مذاکرات به توافق رسید و مذاکرات در چارچوب ۱+۵ به نتیجه رسید اما اکنون آمریکایی‌ها برخی از تعهدات‌شان را انجام نمی‌دهند که این موضوع و موارد نقض در گزارش آمده است.اسدالله عباسی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به قرائت گزارش شش‌ماهه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره روند اجرای برجام اعلام کرد: در شرایطی که سومین گزارش شش‌ماهه کمیسیون امنیت ملی قرائت شد که به نظر می‌رسد در آن بندهای ۹ گانه دستورات رهبری مورد توجه لازم قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصولگرای رودسر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس باید به مشکلات اصلی جامعه درمورد اقتصاد، تقویت تولید ملی و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی توجه لازم داشته باشد.

علی لاریجانی در پاسخ به اخطار اسدالله عباسی اعلام کرد: همان‌طور که نمایندگان در بحث‌هایشان مطرح کردند، رفتار آمریکا شرورانه است و در آن تردیدی نیست.

وی افزود: با نگاهی به گذشته می‌توان فهمید که ابتدا رییس‌جمهوری آمریکا با ۲ نامه و با شروطی درباره مذاکرات به توافق رسید و مذاکرات در چارچوب ۱+۵ به نتیجه رسید اما اکنون آمریکایی‌ها برخی از تعهدات‌شان را انجام نمی‌دهند که این موضوع و موارد نقض در گزارش آمده است.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان باید در جریان این موارد و اقداماتی که در برابر این رفتارها شده است، قرار گیرند.

لاریجانی در پایان گفت: مجلس و دولت باید به مسائل داخلی کشور به‌خصوص حوزه‌های ثروت‌آفرینی و اقتصادی کشور تمرکز داشته باشند و امیدواریم این مهم در روند تصویب لایحه بودجه و دیگر تصمیمات مجلس موردتوجه قرار گیرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟