Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی به بازگشایی مرز خسروی با ظرفیت مشخص اشاره کرد و گفت: همه مسوولان استانی و کشوری پای کار بوده و هستند تا مرز خسروی برای تردد زوار بازگشایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرهاد تجری در گفتگو با بازی راز، اظهار داشت: پیگیری ها برای بازگشایی و افزایش تردد زائرین از مرز خسروی انجام شده است و زمینه برای تردد زوار فراهم شده و تمام زیرساخت ها مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب درمجلس شورای اسلامی افزود: در شرف بازگشایی مرز خسروی، شاهد کم کاری مسوولان عراقی بودیم که به بهانه های نه چندان مناسب تردد زوار از مرز خسروی متوقف شد.

 

وی تصریح کرد: رایزنی هایی در این زمینه به عمل آمده و مسئولان مربوطه برای افزایش تردد زوارازمرز خسروی قول هایی از مسئولان عراقی گرفته اند وامیدواریم شاهد افزایش ظرفیت مشخص باشیم.

 

وی با تقدیرازمسئولان وزارت کشور، استاندار کرمانشاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادهای نظامی و امنیتی تشریح کرد، همه مسئولان استانی و کشوری پای کار بوده و هستند تا ظرفیت تردد زائرین عتبات عالیات از مرز خسروی افزایش یابد.

 

تجری یادآور شد: آمادگی خوبی در بین مردم و مسئولان استان کرمانشاه برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی وجود دارد.

 

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲

با افزایش ۲ هزار و ۳۶ مگاواتی ظرفیت منصوبه تولید برق کشور، ظرفیت اسمی تولید برق در پایان ۱۴۰۲ به ۹۲ هزار و ۸۴۱ مگاوات رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با بهره‌برداری از واحدهای جدید حرارتی، تجدیدپذیر و تولید پراکنده در سال 1402، ظرفیت اسمی تولید برق کشور در این سال 2 هزار و 36 مگاوات افزایش یافت.

با افزایش 2 هزار و 36 مگاواتی ظرفیت منصوبه تولید برق کشور، ظرفیت اسمی تولید برق در پایان 1402 به 92 هزار و 841 مگاوات رسید.

نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی بیشترین سهم را در ظرفیت منصوبه نیروگاهی ایران دارند. در زمان حاضر 35 هزار و 795 مگاوات نیروگاه سیکل ترکیبی در کشور داریم که 38.6 درصد از ظرفیت اسمی تولید برق کشور را به خود اختصاص داده است.

همچنین واحدهای بخاری و گازی با ظرفیت اسمی 15 هزار و 829 مگاوات و 24 هزار و 19 مگاوات، به‌ترتیب سهمی 17درصدی و 25.9درصدی در تولید برق کشور دارند.

درمجموع واحدهای حرارتی (بخاری، گازی و سیکل ترکیبی) با مجموع 75 هزار و 643 مگاوات، 81.5 درصد از ظرفیت اسمی تولید برق کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

در پایان ‌سال گذشته ظرفیت اسمی تولید برق نیروگاه‌های برق‌آبی به 12 هزار و 249 مگاوات رسید که 13.2 درصد از ظرفیت منصوبه نیروگاهی را شامل می‌شود.

سهم انرژی‌های تجدیدپذیر از ظرفیت اسمی تولید برق کشور همچنان حدود یک‌درصد است و با مجموع ظرفیت 1136 مگاوات، 1.1 درصد از این ظرفیت، به نیروگاه‌های تجدیدپذیر (بادی، خورشیدی، زیست‌توده و برق‌آبی‌های کمتر از 10 مگاوات) اختصاص دارد.

نیروگاه اتمی بوشهر که تنها نیروگاه اتمی کشور است، با ظرفیت 1020مگاواتی، سهم 1.1درصدی از ظرفیت نصب‌شده نیروگاهی ایران دارد.

مجموع ظرفیت اسمی تولید برق در نیروگاه‌های تولید پراکنده و خودتأمین نیز به 2 هزار و 485 مگاوات می‌رسد که 2.7 درصد از ظرفیت اسمی تولید برق کشور است.

همچنین واحدهای دیزلی با مجموع 408 مگاوات، 0.4 درصد از ظرفیت تولید برق کشور را شامل می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده هراز بازگشایی شد
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • تبادل ظرفیت‌های متقابل زمینه تأمین منافع و افزایش قدرت ایران و پاکستان است
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است