Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس مرکز انتقال نفت امام تقی در این خصوص گفت: خدمات ارزنده بازنشستگان این مرکز هیچ گاه از یاد‌ها نخواهد رفت.
محمد سعادتی با تاکید بر اینکه نسل جوان این شرکت نیازمند کسب تجربه و اندوخته‌های علمی و تجربی پیشکسوتان است؛ ادامه داد: بازنشستگان افتخار فراموش نشدنی و تکیه گاه بدنه نیروی انسانی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده بسیج پایگاه مقاومت انصار منطقه شمال‌شرق نیز در این جلسه ضمن تکریم از مقام و منزلت بازنشستگان، گفت: بازنشستگان و پیشکسوتان این منطقه سرمایه ارزشمندی هستند که با اندیشه و توان فکری و تجربه خود می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات نسل جوان کاری در این منطقه باشند.
سیدمصطفی سیدرضایی یاد و خاطره مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های بازنشستگان این شرکت در دوران جنگ تحمیلی را گرامی داشت و تاکید کرد: تکریم به بزرگان و پیشکسوتان از سنت‌های اصلی دین مبین اسلام است که خوشبختانه جوانان منطقه شمال‌شرق بصورت شایسته‌ای به آن عمل می‌کنند.
شایان ذکر است: در این مراسم از تلاش‌های بازنشستگان غلامحسین نظافت، رضا مجرد مقدم و فرهاد رمضان‌پور تجلیل گردید.
در پایان جلسه بازنشستگان این مرکز، خاطرات شیرین روز‌های خوب کاریشان را بیان و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره همکاران عزیزی که به دیار باقی شتافته‌اند، فاتحه‌ای قرائت کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت و نیم صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست در شهرک شومیرا استفاده می کردند، با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همزمان خبرنگار رسانه لبنانی النشره از گلوله باران مناطقی در شهرک میس الجبل از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛ با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • از منطقه شش عملیات تجلیل شد
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان