Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر از کاهش قیمت بلیت‌های پرواز این شرکت به جزیره کیش خبر داد و گفت: قیمت مصوب پروازهای رفت و برگشت به کیش 530 هزار تومان بوده است که با کاهش 80هزار تومانی برای پرواز از مبدا تهران قیمت 450 هزار تومان تعیین شده است.  

محمدتقی جدیدی، در بازدید از غرفه آنا در نمایشگاه مطبوعات درخصوص ارائه خدمات به مسافران جزیره کیش توضیح داد: حداقل نیمی از پروازهای منتهی به جزیره کیش از 18 استان کشور توسط شرکت هواپیمایی کیش انجام می‌شود که با توجه به درخواست سازمان منطقه آزاد کیش، قیمت پروازهای شرکت به نحو مناسبی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قیمت بلیت پرواز از مبدا تهران در حال‌حاضر 450 هزار تومان تعیین شده که البته برای اهالی کیش (افرادی که دارای کارت کیش‌وندی باشند) به قیمت 418هزار تومان عرضه خواهد شد.

ورود هواپیماهای نو به ناوگان کیش

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر همچنین از تلاش این شرکت برای خریداری هواپیماهای ایرباس نو خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان امسال 4 فروند هواپیمای ایرباس نو وارد ناوگان حمل‌ونقلی این شرکت شوند.

جدیدی با اشاره به ورود 2 ایرباس 321 در سال گذشته اعلام کرد: این 2 فروند هواپیما به صورت اجاره به شرط تملیک وارد شده بود که از اقساط آنها کمتر از یکسال دیگر باقی‌مانده و در پایان مدت قرارداد به تملیک شرکت درمی‌آید.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر به تفاهم این شرکت برای خرید 10 فروند هواپیمای بوئینگ 737 مکس اشاره کرد و گفت: البته ما هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نداریم و بنابراین ترجیح می‌دهیم هواپیماهای آتی را از شرکت‌ ایرباس خریداری کنیم و اینکه تفاهمنامه مذکور به نتیجه برسد، بسیار بعید است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال