Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:15:46 GMT

بدرقه زائرین اربعین حسینی در آشتیان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۴۶۳۹

بدرقه زائرین اربعین حسینی در آشتیان+عکس

کاروان پیاده زائران اربعین حسینی به سوی زیباترین عشق روان شده و مردم شهر و عاشقان اباعبدالله(ع) هم آن ها را بدرقه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ امروز فضای شهر آشتیان با زائران کربلا همنوا شد و جلوه ای خاصی را به وجود آورد، زمزمه های «هر که دارد هوس کرب بلا بسم الله…».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بوی اسپند در کوچه و خیابان شهر پیچیده، اشک شوق زیارت کربلا و حضور در بین الحرمین در گونه های زائران جاری شد و همه زمزمه « اللهم الرزقنا کربلا» بر لب جاری کردند. 

کاروان پیاده زائران اربعین حسینی به سوی زیباترین عشق روان شده و مردم شهر و عاشقان اباعبدالله(ع) هم آن ها را بدرقه کردند. 

هر کسی به زائری خود را رسانده و التماس دعا می گوید و حاجات و نذورات خود رابه زائران می سپارد.

یکی از توصیه‌های امام صادق(ع) در آداب زیارت امام حسین آن است که چون اراده سفر کردید، خانواده و دوستان خود را گرد آورید و سفر خود را آغاز کنید. 

کاروان پیاده روی زائران اربعین هیئت عشق الحسین آشتیان به سرزمین کربلا اعزام شدند تا همراه با کاروان پیاده روی اربعین،جلوه ای از عشق و دلدادگی خود را نسبت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خاندان مطهرش به نمایش بگذارند. 

عاشقان و زائران اربعین حسینی با تبرک جستن از آیات کلام الله قرآن مجید به سمت اتوبوس ها حرکت کردند و با خداحافظی از خانواده و بستگان خود به سمت کربلا حرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره

مدیر حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اختصاص ۳ کاروان برای اعزام زائران به حج عمره از استان کرمان، گفت: اعزام زائران، ۸ اردیبهشت انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان کرمان افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

او اظهار کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز در ۸ اردیبهشت ماه از ایستگاه پروازی کرمان انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود