Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@10:18:47 GMT

بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی ماکو+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۶۱۱۲

بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی ماکو+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

دانش آموزان ماکو، پلدشت و شوط در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی ماکو اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، دانش آموزان ماکو، پلدشت و شوط در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی ماکو اعزام شدند.

 

انتهای پیام/

دانلود دانلود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۴۲۹ دانشجو خراسان شمالی در اردوی راهیان نور

۱۴۲۹ نفر از دانشجویان و ۲۸۹۵ دانش‌آموز خراسان شمالی در راهیان نور امسال شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار دانشجو، اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور و تجلیل از فعالین اردوی راهیان نور امشب در بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در این همایش اظهار کرد: راهیان نور مثل اربعین و محرم و سایر برنامه‌های مذهبی، یکی از ابزار‌های فرهنگی است که تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین مقابله با توطئه‌های دشمن دارد.

وی افزود: تهاجم فرهنگی و  همه جانبه دشمن پس از جنگ تحمیلی با هدف نابودی جمهوری اسلامی همواره در حال انجام است که راهیان نور و سایر برنامه‌های فرهنگی موجب برهم زدن برنامه‌ریزی آنان شده است.

نوری ادامه داد: کمیت و کیفیت برگزاری راهیان نور امسال نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است و جوانان اصلی‌ترین مخاطب و همراه این سفر و برنامه هستند.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این همایش اظهار کرد: دانش‌آموزان ایران پس از گذراندن دوره آموزشی مجازی در ایام کرونا، نیاز دوچندان به سفر‌ها و برنامه‌های باصفا و تاثیرگذاری، چون راهیان نور دارند.

وی افزود: امروزه تمرکز ما باید بر تقویت و ایجاد انگیزه، امید و روحیه جهادی در بین مدیران و مسولان دستگاه‌های اجرایی باشد.

اسماعیل فرجی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز اظهار کرد: در سال جاری راهیان نوری با قدرت و رشدی دو و نیم برابری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد.

وی افزود: انتخابات با مشارکت بالا در خراسان‌شمالی شمالی یکی از نتیجه‌های اصلی راهیان نور است؛ مردم خراسان‌شمالی با مشارکت خود توطئه‌های دشمن را در زمینه دو قطبی سازی خنثی کردند.

فرمانده سپاه جوادالائمه ادامه داد: در انتخابات اخیر از جناح‌های مختلف حضور داشتند و منتخبان اصلی مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

عین‌الله حاتمی معاون هماهنگ کننده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در حاشیه مراسم گفت: اردوی راهیان نور در سال جاری در دو مرحله تابستان در غرب و زمستان در جنوب کشور برگزار شد؛ ۷ هزار و ۲۰۰ نفر در جریان این دو مرحله به راهیان نور اعزام شدند.

وی افزود: ۱۴۲۹ نفر از دانشجویان و ۲۸۹۵ دانش‌آموز در راهیان نور امسال شرکت داشتند.

در پایان از برترین دلنوشته‌های ره‌آورد سرزمین نور و  عوامل فعال در اجرای راهیان نور تقدیر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه متوازن نیازمند گام‌های عملی و عملیاتی است
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • ایجاد منطقه آزاد صنایع دانش‌بنیان در ماکو
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • امسال ۸۸۵ حاجی اردبیلی در قالب ۷ کاروان عازم سرزمین نور هستند
  • کاروان‌های راهیان نور در یادمان اروندکنار
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • شرکت ۱۴۲۹ دانشجو خراسان شمالی در اردوی راهیان نور
  • ایجاد منطقه آزاد صنایع دانش‌بنیان در «ماکو»
  • حال و هوای مناطق عملیاتی جنوب کشور در راهیان نور ۱۴۰۲