Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ۱۳ آبان نماد ضد استکباری و ضد استعماری انقلاب اسلامی است که محصول فرهنگ اسلام ناب ، نگاه جهادی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان پیش از ظهر امروز 10 آبان ماه سال 96 در نشست خبری با اصحاب رسانه در گرگان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد ضد استکباری و ضد استعماری انقلاب اسلامی است ، اظهارکرد : این نماد محصول فرهنگ اسلام ناب ، نگاه جهادی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآوری اتفاقات مهم و تاریخ سازی است که نباید فراموش شود ، گفت: در این روز وقایعی همچون خشونت علیه نیروهای انقلابی به ویژه دانش‌آموزان در دانشگاه تهران ، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد و این موضوع آنقدر برای امام مهم و ارزشمند بود که امام آن را انقلاب دوم نامید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد : عامل اصلی به وجود آمدن این حرکت تاریخی آمریکاست که ریشه در ظلم و نظام استکباری دارد انقلاب اسلامی در طول این سالها یاد گرفته که چگونه تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند .

وی انقلاب اسلامی را یک نظام ضد استکباری دانست و گفت: قطعا امسال مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با نظام سلطه با قوت و قدرت بیشتری به میدان می آیند و چهره واقعی نظام اسلامی را در مبارزه با آمریکا به نمایش خواهند گذاشت .

سردار صادقی خاطرنشان کرد: لازم است با تبیین و تشریح درست وقایع تاریخی و کارکرد های استکبار گرایانه آمریکا چهره واقعی آمریکا را  برای سطوح مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان مشخص نمایند.

وی افزود: جوانان و نوجوانان در طول تاریخ امریکا را می شناسند ضمن اینکه در حال حاضر بدعهدی امریکا را در عرصه های مختلف بین المللی برای سلطه ظالمانه تجربه می کنند، ولی در جغرافیایی طبیعی ما باید این موضوع برای آنها یادآوری شود تا بتوانند چهره واقعی و بدون نقاب امریکا را بشناسند و به آن معرفت پیدا کنند .

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: جسارتی که ترامپ به ملت ایران کرده و خلیج همیشه فارس جمهوری اسلامی را به عنوان غیر از آن مطرح کرد ، خشم مردم را نسبت به امریکا بیشتر کرد و مردم در کامنت هایی توییتری دادند غیرت دینی و ملی جوانان ایران را نشان دادند تا درس عبرت خوبی برای همه نظام سلطه و رئیس جمهور امریکا باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان غیور ایران اسلامی حتی در اصطلاح محاوره ای هم بی ادبی سران آمریکا را بر نمی‌تابند ، تاکیدکرد: ملت ایران پاسخ یاوه گویی های امریکا و نظام سلطه را در روز ۱۳ آبان خواهند داد .

صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی استراتژی‎ها و راهبردهای نظام سلطه را در منطقه به خصوص در غرب آسیا با شکست مواجه کرده است ، گفت: این مسئله برای آمریکا بسیار شکننده بوده و آنها نتیجه این شکست‎ های استراتژیک و راهبردی را محصول انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و اقدامات جهادی رزمندگان جبهه مقاومت می‌داند.

وی ۱۳ آبان را فرصتی برای تبیین هر چه بیشتر و شناخت شخصیت ظالمانه نظام استکباری دانست و افزود : یکی از اقدامات نرمی که نظام سلطه انجام می‌دهد این است که به نحوی عمل شود که خوی استکباری نظام سلطه برای نسل‌ های بعدی انقلاب اسلامی تشریح و تبیین نشود و یک چهره بزک کرده و غیر واقعی از آمریکا در جامعه ظهور پیدا کند لذا در پی این اقدام حوزه نفوذ را نظام سلطه انجام خواهد داد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، همه ظرفیت‌ های نظام سلطه برای پاکسازی افکار جوانان ایجاد کرده با شکست مواجه شده است ، گفت: نسل جوان به خوی استکباری و خوی ظالمانه آمریکا پی برده است و ریشه همه ظلم‎ها در جهان را در آمریکا می‌دانند این روحیه باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه شیطان بزرگ همه ابزارها را برای شکست نظام اسلامی امتحان کرده و به نتیجه نرسیده است ، تاکید کرد : ظرفیت رسانه‌ها در تولیدات فرهنگ ضد آمریکایی و ضد استکباری باید تقویت شود .

صادقی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و گفت: راهپیمایی اربعین به یک فرهنگ نمادین حسینی تبدیل شده است و نماد یک معرفت دینی است.

وی به استقبال جوانان از حضور و خدمت رسانی برای راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سپاه استان توفیق داشته از طریق ظرفیت هیئت رزمندگان موکب خودش را در این مسیر ایجاد کند و ظرفیت‌های لازم را در شهرستان‎ ها برای پشتیبانی موکب های استان ایجاد نماید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: امسال فرهنگ اربعین را با معرفت بیشتر و با نظم و توجه بیشتر انجام می‎دهیم سال گذشته یک موکب داشتیم امسال ۹ الی ۱۴ موکب استان به صورت رسمی و غیررسمی میزبانی زائرین کربلا را در مسیر نجف تا کربلا انجام می دهند.

وی به حضور همه اقشار به ویژه برادران و خواهران اهل سنت اشاره کرد و افزود : این حضور یک وحدت عملی و فرهنگی را در حوزه علاقمندی به خاندان عصمت و طهارت به نمایش گذاشته و این موفقیت بزرگی برای ما محسوب می‎شود که راهپیمایی اربعین ظرفیت نظام اسلامی و مسلمانان را در یک روز به منصه ظهور برسانیم و مرکز ثقل این تمرکز امام حسین (ع) است.

سردار صادقی به مسئولان توصیه کرد پا به پای مردم در راهپیمایی استکبار ستیزی یوم ‎الله 13 آبان شرکت کنند و خاطرنشان کرد: در مرکز استان نیز سخنران مراسم یوم‎الله ۱۳ آبان حجت‎الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قدس است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند