Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهمینه میلانی با انتقاد از پخش نشدن تبلیغات تلویزیونی فلیم ملی و راه‌های نرفته‌اش گفت: رقم فروش فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش تا الان خوب نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، تهمینه میلانی امروز در جلسه نقد و بررسی فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش اظهار داشت: این فیلم چهاردهمین فیلم سینمایی است که کارگردانی آن را به عهده داشتم و موضوع آن خشونت خانوادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه روی سخن این فیلم با زوج‌های جوان است ابراز کرد: موضوع ازدواج فقط عاشق شدن نیست و نگهداری عشق مهم‌ترین از دستیابی به آن است.

کارگردان سینما با انتقاد از اینکه خیلی از مسئولان راضی به ساخت این فیلم نبودند بیان کرد: من به همراه همسرم فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش را ساخته‌ام و با هزینه شخصی تولید شده است.

وی موضوع اتکا به نفس و خودباوری را مشکل دختران و زنان جامعه خواند و گفت: اتکا به نفس زنان در خانواده ضعیف به بار می‌آید و این فیلم تلنگری به خانواده‌ها است تا به دختران بیشتر بها دهند و باید این موضوع را درک کنیم که والدین در اشتباهات دختران در کنار انتخاب‌های غلط آن‌ها دخیل هستند.

میلانی در مورد سئوالی مبنی بر اینکه به عنوان یک زن چطور از موانع جامعه عبور کرده و فیلمساز موفقی شده است تصریح کرد: من در خانواده طوری تربیت شده بودم که مسائل اخلاقی برای ما درونی شده و نیازی به تذکر نبود و فشارهایی که هم‌کلاسی‌های من در زمینه غیرت و مسائل این چنینی دیده بودند را درک نکرده بودم و چون محدودیت‌های بقیه زنان را نداشتم باید زبان جامعه می‌شدم.

کارگردان سینما میزان فروش فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش را تا کنون رقمی افزون بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان برشمرد و گفت: این رقم خوبی برای این فیلم نیست چرا که بیش از 1.5 میلیارد تومان برای آن هزینه شده و باید دست کم 4.5 میلیارد تومان فروش کند تا هزینه‌ آن جبران شود.

میلانی با اشاره به اینکه اصلاحیه‌هایی برای این فیلم ارائه شده بود ابراز کرد: اصلاحیه‌ها غیرکاشناسی بود و به علوم اجتماعی ربطی نداشت در حالی که معتقدم فیلم باید علمی ساخته می‌شد و برای تولید آن از متخصصان حقوقی و روانشناسان استفاده کردم.

وی با اشاره به اینکه موضوع خشونت خانوادگی چیزی نیست که به طبقه یا قشر خاصی ارتباط داشته باشد بیان کرد: در این فیلم طبقه متوسط جامعه به تصویر کشیده شده و افراد به راحتی با آن همزادپنداری می‌کنند.

کارگردان سینما در مورد سئوالی مبنی بر استقبال سینماگران از بازیگران و افرادی که چهره خود را مورد عمل جراحی قرار دادند بیان کرد: برای نشان دادن برخی نقش‌ها این نوع از چهره ها لازم است.

انتهای پیام/

R41375/P4001/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد

با استقبال فوق العاده مخاطبان و عبور فروش فیلم «مست عشق» از ۱/۵ میلیارد تومان، آنونس رسمی فیلم در فاصله ۱ روز مانده تا آغاز اکران رونمایی شد.

به گزارش عصرایران، «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از مهمترین فیلم‌های غیرکمدی است که می‌تواند بار دیگر مخاطب سینما را با این ژانر آشتی دهد و رکورد‌های فروش را جا به جا کند.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • (ویدئو) آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا