Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@11:39:11 GMT

انتصاب مشاور و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۶۶۴۱

انتصاب مشاور و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور حکمی ابوالفضل شمس را به عنوان مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در متن حکم دکتر رهبر آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای ابوالفضل شمس

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور اینجانب و رئیس مرکز حراست» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شاسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

گفتنی است رهبر در نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های سیدرضا سیدعلیخانی سرپرست سابق مرکز حوزه حراست در دوران مسئولیت، تقدیر و برای او آرزوی توفیق کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور حکمی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عاشوری را به عنوان مشاور در امور روحانیت منصوب کرد.   مشاوره در امور دینی و مذهبی، مشارکت در تصمیم سازی ها با رویکرد دینی، ارتباط با حوزه های علمیه، مساجد، ستادهای نماز جمعه، اماکن‌زیارتی، هیات‌های مذهبی و سایر نهادهای دینی مرتبط و ایجاد بستر تعامل و هم اندیشی مدیریت استان با علما، روحانیت و حوزه های علمیه به منظور ارتقاء کیفی برنامه ریزی های استانی در پرتو فرهنگ متعالی استان از جمله وظایفی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار دارد.   ارائه مشاوره های مورد نیاز در بهره گیری از ظرفیت های علمی و اخلاقی و معنوی و تبلیغی علما و نخبگان و اندیشمندان حوزوی استان، ارائه مشاوره در تقویت نهادهای مذهبی و حمایت از مبلغین فرهنگ دینی و برگزاری جلسات منظم با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین تبلیغی استان بمنظور هماهنگی و ارتقاء سطح تفاهم و همکاری ها نیز از دیگر مواردی است که استاندار از مشاور امور روحانیت انتظار پیگیری دارد.   حجت الاسلام عاشوری فرزند شهید حاج شیخ ابوتراب عاشوری شهید انقلاب اسلامی است که در امور فرهنگی و دینی سابقه فعالیت دارد.  

دیگر خبرها

  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد