Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
کودکان در کتابخانه گلبرگ و در قالب برنامه اي با عنوان " زنبور زرنگ " با قصه و کتاب آشنا مي شوند.

به گزارش روابط عمومي مديريت فرهنگي- هنري منطقه 8 و فرهنگسراي گلستان، ويژه برنامه «زنبور زرنگ» صبح روز پنج شنبه 11 آبان ماه ساعت 10 به اجرا درمي آيد، و براي کودکان قصه خوانده مي شود و بچه ها علاوه بر خواندن کتاب و شنيدن قصه نقاشي هم مي کشند و در قالب بازي هاي گروهي مفاهيم مختلف را مي آموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين برنامه هر هفته پنج شنبه به اجرا درمي آيد تا کودکان با قصه و کتاب و بازي هاي گروهي آشنا شوند.
علاقه‌مندان مي توانند براي شرکت در اين برنامه به نشاني نارمک ، خيابان دردشت ، خيابان 72 شرقي مراجعه کنند و يا براي کسب اطلاعات بيشتر با تلفن 77183997 تماس بگيرند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کتابخانه‌های عمومی کشور دو برابر شده است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی رمضانی در نشست انجمن کتابخانه‌های استان قزوین و افتتاح نخستین کتابخانه سیار سبز کشور که امروز (۲۷ اسفند ماه) در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: لازم است نگاه سایر دستگاه‌ها به حوزه کتابخانه‌ها همراه با هم‌افزایی باشد، ما مرکز اطلاع‌رسانی و نشر اطلاعات هستیم و می‌توانیم در حوزه سواد عمومی، نظم اجتماعی، آداب و فعالیت‌های شهروندی کمک کنیم و در کنار فراجا، شهرداری، بهزیستی و همه دستگاه‌های خدمت‌رسان باشیم.

وی ادامه داد: ما جزو معدود دستگاه‌هایی هستیم که از بدو تأسیس خدمات جدیدی را برای خود تعریف کرده‌ایم.

رمضانی بیان کرد: اقداماتی که در استان قزوین درباره کتاب و کتابخانه‌های عمومی انجام شده، بسیار اقدامات خوب و مؤثری بوده که این موارد به‌طور قطع زمینه‌ساز ترویج کتابخوانی در جامعه است‌. 

او اظهار کرد: با تفاهم‌نامه‌ای که با کمیته امداد داریم، مراکز مشاوره کمیته امداد در کتابخانه‌های عمومی تشکیل می‌شود و پنج مرکز تشکیل شده است و تا ۷۰۰ مرکز افزایش خواهد یافت. 

رمضانی گفت: کتابخانه‌های سیار خدمت را نزد مردم می‌برند و گاه برخی کتابخانه‌های سیار در کشور اثرگذاری بیشتری از کتابخانه‌های دیگر دارند. 

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات، خدمات نوینی است که در کتابخانه‌های عمومی ارائه می‌شود، همچون کتاب فیزیکی که پیش‌رو است و بیش از ۸۰ درصد از سبد مصرفی مردم را کتاب‌های فیزیکی تشکیل می‌دهد، اما نباید از کتابخانه الکترونیکی غافل شویم. 

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بیان کرد: پانسیون‌های مطالعه در قزوین رونق ندارند و به این موضوع باید توجه شود، چراکه رونق این پانسیون‌ها سبب درآمدزایی، اشتغالزایی و اثرگذاری خواهد شد.

او اضافه کرد: بازطراحی کتابخانه امام خمینی (ره) را شروع کردیم. به اصرار من ستاد اداره کل از کتابخانه خارج شد، چراکه اولویت خدمت با مردم است، نه توسعه فضای اداری. امیدواریم بتوانیم با بازطراحی کتابخانه‌ها، خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم. 

دیگر خبرها

  • کتابخانه عمومی شهدای وحدتیه بازگشایی شد
  • از عرضه بازی موبایلی «بچه زرنگ» تا پویش بهار جانان | کشوری که قصه عمونوروز دارد نیازی به بابانوئل ندارد
  • فعالیت ۸ کتابخانه عمومی در آذربایجان شرقی
  • نهاد کتابخانه‌ها ۶۰ خدمت را به جامعه هدف خود عرضه می‌کند
  • تعداد کتابخانه‌های عمومی کشور دو برابر شده است
  • (ویدئو) حمله زنبور‌ها وسط مسابقه حساس تنیس!
  • از اجرای دومین دوره طرح سراسری «بهار در بهار» تا برگزاری مسابقات حفظ قرآن کریم
  • شصت در صد اعضای کتابخانه ها کودک و نوجوان هستند
  • همه روستاهای استان ایلام نیازمند کتابخانه سیار هستند
  • جایزه کتاب سال «نِرو» به «نیش زنبور» رسید