Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی راگبی بانوان آلمان با سرمربی باشگاه سایپا دیدار کردند.

طرفداری- صبح امروز (چهارشنبه) تیم ملی راگبی بانوان آلمان در باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا میهمان علی دایی بود که در ادامه این نشست علی دایی ضمن عرض خوش آمدگویی به بازیکنان و گفت‌و‌گویی صمیمانه از بازیکنان تیم آلمان استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان این مراسم به رسم یادبود میرزاآقابیک ریاست انجمن راگبی ایران توپ راگبی امضا شده و نشان افتخار ورزشی را به اسطوره‌ فوتبال ایران اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان به ذکر است عنایت آتشی هم از مربیان و بازیکنان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران در این جلسه حضور بهم رساندند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند