Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌طور جد جلوی افرادی که در مسیر تحقق طرح‌ها در این استان مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی کنند، گرفته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد احمدی روز چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی در یاسوج اظهار داشت: دستگاه‌های متولی این استان باید در قبال جدول زمانی تعیین شده برای اجرای طرح‌ها پاسخگو بوده و همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی باید یکی از مهم‌ترین رویکردهای همه دستگاه‌های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد باشد.
رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تکلیف نهادهای دولتی و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی به‌مراتب سنگین بوده و باید فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام دهند.
حسن نوروزی تصریح کرد: تعداد طرح‌های ملی و استانی قابل‌واگذاری براساس سایر ظرفیت‌های قانونی ظرف یک ماه گذشته در کهگیلویه و بویراحمد 48 مورد بوده، که از این تعداد 37 مورد طرح‌های استانی است.
وی ابراز داشت: از تعداد طرح‌های استانی قابل‌واگذاری 17 مورد مربوط به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، 9 مورد ورزش و جوانان، پنج مورد فرهنگ و ارشاد اسلامی، پنج مورد آب منطقه‌ای و یک مورد هم مربوط به محیط زیست این استان است.
سهمیه سال گذشته استان در زمینه واگذاری طرح‌های عمرانی حوزه اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی برای تکمیل و افتتاح 57 مورد بوده که از این تعداد 45 مورد معادل 78 درصد در تیرماه سال جاری واگذار شد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است