Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@14:00:08 GMT

13 آبان روز مشت دانش آموز بر دهان استکبار + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۸۹۲۵۶

13 آبان روز مشت دانش آموز بر دهان استکبار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح روز 13 آبان 1357، نوجوانان و جوانان در حالی که مدارس را تعطيل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کرده و مقابل دانشگاه تجمع کردند تا با شعارهای انقلابی خود پایه‌های حکومت شاهنشاهی را به لرزه درآوردند.

به دلیل کشتار جمع زیادی از دانش آموزان در روز 13 آبان 57، این روز خونین به روز دانش آموز نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون با گذشت 39 سال از این واقعه، مردم کشور عزیزمان و به خصوص دانش آموزان، با برگزاری راهپیمایی در روز 13 آبان، یاد شهدای آن روز را زنده نگه داشته و نفرت خود نسبت به استکبار جهانی را اعلام می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم‌نامه طرح شهید صدر زاده با بیان اینکه مهمترین بسترساز تربیت بازی و فعالیت بدنی است، عنوان کرد: بازی، فعالیت بدنی و ورزش، مهمترین عنصر جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مهمترین بستر برای انجام فعالیت‌های تربیتی است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش ادامه داد: جامعه پذیری دانش آموزان، کار تیمی و گروهی، اعتماد به نفس و عزت نفس دانش آموز، احساس موثر و مفید بودن از بستر بازی و ورزش پدیدار می‌شود. در دوره کرونا شاهد بودیم دانش آموزان ما هم از حیث آسیب‌های اجتماعی 
و جامعه پذیری و اجتماعی شدن گرفتار شدند و هم در سنین پایین‌تر به جهت عدم حضور در مدرسه، از حیث یادگیری و سلامتی اتفاقات ناگواری افتاد.
وی گفت: بازی و ورزش علاوه بر اینکه می‌تواند بسترساز تربیت اجتماعی، اخلاقی و سلامت دانش آموز باشد، میتواند زمینه یادگیری و قرار گرفتن دانش آموز در موقعیت یادگیری را فراهم کند.

ستاری فرد با اشاره به طرح شهید صدرزاده گفت: شهید صدرزاده، شهید مربی بود که برای جامعه مربیان تربیتی و معلمین یک الگو است، امروز دانش آموز به ورزش و تربیت بدنی علاقه‌مند است و بازی دوست دارد؛ بنابراین نیاز داریم دانش آموز ما هم به قوای جسمانی برسند هم در ساحت علم تقویت شوند و این در محیط‌های تعلیم و تربیت اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه در راهکار ۱۴_۳ سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش مکلف به ایجاد محیط‌های متنوع شد ابراز کرد: تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است، دانش آموز ما نباید فقط در مدرسه باشد بلکه زمینه یادگیری دانش آموزش در سایر محیط‌ها فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بستر و محیط ورزش برای حضور دانش آموزان در این محیط‌های تربیتی بسیار انگیزاننده است و باید به ایجاد فضا‌های ورزشی در مدارس نیز توجه کرد. راهکار ۱۴_۳ سند تحول بنیادین به ایجاد فضای ورزشی در مدارس اشاره دارد که در همین راستا طرح شهید سلیمانی انجام شد که در قالب این طرح یک هزار و ۸۸۴ فضای ورزشی درون مدرسه و ۷۲۱ اتاق ورزش برای مدارس ابتدایی ایجاد شد.

وی ادامه داد: ایجاد فضای ورزشی در اردوگاه ها، با تلفیق و ترکیب دو ساعت تربیتی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماه رمضان دانشگاه خودسازی است
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • جلوگیری از تخریب ۲ مدرسه در کرج با هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز
  • تنوع در محیط‌های آموزشی از تکالیف آموزش و پرورش است
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس