Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی متمرکز و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌محل‌های شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش رشته‌های جدید آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته اعلام شد.

به گزارش فارس، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی متمرکز و فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته‌محل‌های مصاحبه‌دار و دارای شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش رشته‌های جدید آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های شرایط خاص باید برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یا آگاهی از زمان مصاحبه با توجه به اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد، اقدام کنند.

به گزارش ايرنا، حسین توکلی نيز اعلام كرد: بر اساس برنامه زمانی تعیین شده فهرست اسامی 56 هزار و 608 نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز و اسامی 3 هزار و 482 نفر معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه‌دار و یا شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 96 امروز چهارشنبه 10 آبان روی سایت سازمان سنجش آموزش www.sanjesh.org منتشر می‌شود.

وی گفت: از تعداد پذیرفته‌شدگان نهایی تعداد 959 نفر از آنان جزو تعداد معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه‌دار هم هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کلیه پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز و معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه‌دار و دارای شرایط خاص باید برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و یا زمان مراجعه برای مصاحبه به مفاد اطلاعیه‌ای که همراه با اسامی آنان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، اقدام کنند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز باید در یکی از روزهای دوشنبه 15 آبان و یا سه‌شنبه 16 آبان ماه برای ثبت‌نام به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

توکلی گفت: معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های مصاحبه‌دار و دارای شرایط خاص باید برای اطلاع از نحوه برگزاری این مرحله مصاحبه و سایر مراحل گزینش به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

در همین زمینه: مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی‌ارشد تمدید شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۸۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی

ایسنا/مازندران رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل اظهار کرد:«ایلیا یزدانی» دانش‌آموز بابلی با کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشور نفر اول تیم ۶ نفره المپیاد کشوری شد که در رقابت المپیاد جهانی در انگلستان شرکت می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه امروز از ۴۷۵ پذیرفته شده مرحله اول المپیاد علمی شهرستان بابل تجلیل شد، اظهار کرد: تمامی پذیرفته شدگان مازندران در مرحله اول المپیاد علمی ۱۰۵۱ نفر بودند که ۴۷۵ نفر رشته از شهرستان بابل بودند.

مهدی اسدی امیری سهم قبولی شهرستان بابل در مرحله اول المپیاد علمی استان را ۴۵ درصد برشمرد و افزود: ۱۰۰ درصد دبیرستان‌های شهرستان بابل در المپیاد شرکت داشتند که در مجموع ۷۹۶۵ نفر رشته  ثبت نام کرده بودند.

اسدی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد هیجان آموزشی، دانش آموزان ۳۳ دبیرستان از ۴۸ دبیرستان ما توفیق قبولی در المپیاد داشتند، گفت: قبول شدگان از همه مدارس شهرستان از مدارس علوم ومعارف اسلامی، سمپاد، غیر دولتی، هیات امنایی، مدارس روستایی و شهری بودند که ۶۹ درصد مدارس ما در المپیاد مقام آوردند.

وی با بیان اینکه قبول شدگان در ۱۴ رشته مختلف بودند، یادآور شد: بیشتر قبول شدگان به ترتیب مربوط به رشته‌های ریاضی، جغرافیا، ادبی و شیمی بودند.

رئیس آموزش و پرورش بابل از کسب رتبه دوم در امتحان نهایی در سطح استان خبر داد و گفت: شرکت دانش آموزان در المپیاد علمی گام مثبت در افزایش میزان مطالعه و آمادگی برای آزمون نهایی و موفقیت در کنکور سراسری است.

وی با بیان اینکه هجمه‌های فرهنگی غرب موجب نشد تا دانش آموزان ما از علم آموزش عقب بمانند، تصریح کرد: دانش‌آموزان ایرانی هوشمندانه تمام ترفندهای دشمن را خنثی کرده و در المپیادهای علمی ملی و جهانی سرآمد هستند.

 اسدی بیان کرد: بابل این افتخار را داشت که ۱۱ سال متوالی با کسب رتبه نخست در حوزه المپیاد و کسب رتبه‌های کیفی کنکور شاخص کشور و استان باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند