Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@17:18:04 GMT

هیچگاه از فلسطین و آرمان آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۰۲۳۹

هیچگاه از فلسطین و آرمان آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،«عطاءالله حنا» در پیامی تصویری که از قدس برای اجلاس علمای مقاومت ارسال کرد، گفت: علمای مقاومت در پایتخت مقاومت گرد هم آمده‌اند و از فلسطین دفاع می‌کنند. ما هیچگاه از فلسطین و آرمان آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد هر چند که توطئه‌ها زیاد و شدید است. بیانیه بالفور، وعده‌ای به جنبش صهیونیسم بود تا کاری را مرتکب شود که شد و فلسطین را اشغال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در سالروز این وعده شوم،‌ تأکید می‌کنیم که ما به فلسطین متعهدیم و آن را میراث، آرمان و ارزش خود میدانیم.
 
او با بیان اینکه بیانیه بالفور، وعده بالفور است نه وعده الهی، گفت که خدا خواستار آوارگی و تفرقه و دودستگی ما نیست... بنابراین اعلام می‌کنم که بر اساس ایمانی که به خدای تعالی داریم، و بر اساس ارزشهای انسانی و ایمانی و تمدنی خود تأکید می‌کنیم که از فلسطین حمایت می‌کنیم و در کنار قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آن ایستاده‌ایم.
 
قدس در معرض توطئه‌های بی‌سابقه‌ای قرار گرفته و برخی مزدوران نیز در خدمت دشمن صهیونیستی درآمده‌اند. ما در برابر کسانی که علیه ما توطئه می‌کنند، سر خم نمی‌کنیم. در فلسطین مبارزان، مردم و عناصر مقاومی هستند که هیچگاه در برابر اشغالگران ظالم تسلیم نخواهند شد.
 
در سالروز وعده شوم بالفور اعلام می‌کنیم که فلسطین برای مردم خود باقی می‌ماند نه برای استعمارگرانی که از نقاط دیگر آمده‌اند. تأکید می‌کنیم که حق بازگشت، حق مقدسی است که با گذر زمان از بین نمی‌رود. تأکید می‌کنیم که از ذره‌ای از خاک فلسطین چشم‌پوشی نمی‌کنیم و مسئله فلسطین همچنانکه مسئله اول جهان اسلام است؛ همینطور باقی خواهد ماند.
 
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید

حجت الاسلام «محسن کیائی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به اقدام موفقیت آمیز دلاورمردان سپاه پاسداران در انجام عملیات وعده صادق، اظهار کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های عید سعید فطر فرموده بودند: «رژیم منحوس دست به اقدام نابخردانه ای زد و به زودی تنبیه خواهد شد» رزمندگان سپاه پاسداران با اجرای موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق هیمنه پوشالی این رژیم را بهم ریختند.
 
به گفته وی؛ این عملیات بزرگ حس شادی و سروری را در دل همه مظلومان و آزادی خواهان عالم و همه کسانی که عاطفه و احساسی دارند ایجاد کرد.
 
امام جمعه شهر دلند استان گلستان با یادآوری جنایات و ظلم هایی که نیروهای رژیم غاصب در بیش از 7 دهه در سرزمین فلسطین مرتکب شده اند، تصریح کرد: در این مدت طولانی ملت ستمدیده فلسطین از تمامی حقوق اولیه و ذاتی خود محروم و آرامششان سلب شده بود در حالی که همه دنیا و سازمان های بین المللی و حقوق بشری اقدام بازدارنده ای علیه صهیونیست ها انجام نداده و فقط نظاره گر بودند.
 
وی افزود: این روزها مظلومیت مردم فلسطین دو چندان شده است، دنیا دربدری، غربت و بی پناهی و اوج مظلومیت مردم غزه را می بیند و به وظیفه خود عمل نمی کند، رهبر حکیم انقلاب در دیدار با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: «اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی های قدرت های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می کند نشان می دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست و ما معتقدیم به فضل و وعده الهی و دور اندیشی رهبری حکیم انقلاب اسلامی، دنیا در آینده نه چندان دور سرنگونی و محو کامل رژیم نامشروع، خون آشام و کودک کش اسرائیل غاصب را به عینه خواهد دید.
 
به گفته وی؛ ملل و سران کشورهای اسلامی اگر با هم متحد و منسجم شوند و شریان اقتصادی صهیونیست ها را قطع کنند این رژیم قطعا دوام چندانی نخواهد آورد.
 
حجت الاسلام کیائی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق رژیم پلید و کدخدایش آمریکا با قدرت و عظمت دلاورمردان سپاهی مواجه شدند و فهمیدند که اگر دوباره دست به اقدامی بزنند پاسخی محکم تر دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • طوفان الاقصی فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت