Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال تلویزیونی «مسافری از هند» از یکشنبه ۷ آبان روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

پخش سریال خاطره‌انگیز «مسافری از هند» ساخته قاسم جعفری از یکشنبه ۷ آبان آغاز می‌شود. «مسافری از هند» سال ۱۳۸۱ تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را صدیقه صحت بر عهده داشته است. این ملودرام، داستان جوانی به نام “رامین” را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل به هندوستان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که قرار بوده با دختر دایی‌اش “پروانه” ازدواج کند، به همراه دختری هندی به نام “سیتا” از هندوستان باز می‌گردد. رامین به خانواده اعلام می‌کند که قصد ازدواج با سیتا را دارد و …

بازیگران سریال مسافری از هند و نقش هایشان

شیلا خداداد در نقش سیتا، سروش گودرزی در نقش رامین، حمید گودرزی در نقش فرزاد، نسرین مقانلو در نقش سیمین، شیرین بینا در نقش فروغ، الهام حمیدی در نقش پروانه، عنایت شفیعی در نقش دایی جلال، مجید مشیری در نقش منصور نادری (پدر رامین)، ایرج نوذری در نقش عموی سیتا، بهنوش طباطبایی در نقش کتی و …

ساعت پخش سریال مسافری از هند

بر اساس این گزارش، مجموعه تلویزیونی «مسافری از هند» از یکشنبه ۷ آبان، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

بهنوش طباطبایی در مسافری از هند

دانلود آهنگ موسیقی سریال ایرانی مسافری از هند ساخته ی محمد مهدی گورنگی

دانلود تیتراژ سریال

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز یک سریال جدید از فردا

مجموعه نمایشی «اعتبار» با بازی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو و ... از جمعه شب پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران سیما، این سریال کوتاه ۶ قسمتی محصول ۱۴۰۱ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی رحیمی در شب‌های قدر روی آنتن می‌رود. 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «امین تاجیک مرد میانسال و معتمد محل است که کارخانه فرش دارد و در خیریه‌ای که مخصوص آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است فعالیت می‌کند. تمام پول‌هایی که برای خیریه جمع می شود به حساب امین تاجیک واریز می شود و در روزی که باید زندانیان را آزاد کند، حساب هایش بلوکه می شود و خودش هم به اتهام فساد مالی به زندان می‌افتد. امین در زندان با جوانی به نام سعید آشنا می‌شود که قبلا پدرش بارها برای آزادی او اقدام کرده اما هر دفعه امین به جای او یکی دیگر را در لیست اضافه می‌کرد و ...»

مجموعه نمایشی «اعتبار» شب‌های قدر از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. این مجموعه از روز جمعه ساعت ۱۹ پخش می‌شود و زمان بازپخش آن همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • زمان تشییع و خاکسپاری دوبلور باب اسفنجی اعلام شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • زمان پخش «نون خ ۵» اعلام شد؛ تاریخ و ساعت پخش