Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از قم، آیت‌الله سیفی‌مازندرانی‌ در ‌جلسه درس فقه توصیه‌ها و نکاتی را به طلاب و فضلای حوزه علمیه قم متذکر شد و اظهار داشت: ‌قرآن مجید نازل شده‌ به ‌جهت اقامه‌ حکومت دینی و نه تهذیب و تربیت فردی‌، چرا که تهذیب و تربیت فردی در بستر حکومت طاغوت تقریبا امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه امروز تهدید اصلی جامعه ‌اسلامی تهدید نظامی نیست‌، افزود: امروز خطر اصلی انحراف از خط و ربط الهی انقلاب و خروج از ریل ارزش‌های انقلاب که همان ارزش‌های دین مبین اسلام است‌، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سیفی‌مازندرانی‌ با اشاره به در پیش‌رو بودن اربعین امام حسین (ع) تصریح کرد: به طور قطع این نمایش قدرت جامعه شیعی مدیون اخلاص امام راحل و شهادت شهدای انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم است‌ و طلاب و فضلا بهترین زمان و مکان برای نشر معارف انقلاب و اسلام را پیش‌رو دارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه آن کسی که بحث زیارت را از تبلیغ ارزش‌های حکومت اسلامی و انقلاب جدا می‌داند ‌دنباله‌رو تشیع آمریکا‌یی و لندنی است، ادا‌مه داد: پیادروی اربعین باید روح داشته باشد و روح این سفر تبلیغ رسالات الله که همان نشر و تبیین و تبلیغ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله سیفی‌مازندرانی‌ در بیان ارزش‌ها‌ی انقلاب تاکید کرد: ‌باید اصول اصلی که همانا سلطه‌ناپذیری در مقابل نظام سلطه و استکبار است برای مردم تبیین شود و باید بیان کرد که عزت و آقایی در دست کفار و مشرکین نیست که با مذاکره و ارتباط بتوانید عزت و آبرو کسب کنیم.

وی با تاکید بر توجه ویژه به استقلال فرهنگی از سوی دولتمردان خاطرنشان کرد: ‌عدم تأثر از فرهنگ کفر و نفی هرگونه وابستگی مثل سند منحوس 2030 باید مدنظر مسئولان باشد و ابعاد و مضرات آن تبیین شود.

استاد حوزه علمیه توجه به “استقلال نظامی” و “استقلال در سیاست خارجی و روابط بین‌الملل” از اصول حیاتی دیگر نهضت انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: در جریان تصویب برجام بدفرجام همگان شاهد بودیم چه هیاهویی به راه افتاد و چه تبریک‌ها و مدال‌هایی بر سینه‌ها نصب شد‌، اما ‌رهبر فرزانه و با درایت تحت تأثیر قرار نگرفت و با صلابت برای برجام شرط گذاشت که البته اگر به این شروط عمل می‌شد سرانجام شاهد گستاخی آمریکا نمی‌شدیم.

آیت‌الله سیفی‌مازندرانی‌ توجه به استقلال اقتصادی را مدنظر قرار داد و گفت: ‌باید توجه داشت که نبود استقلال اقتصادی که همان ترجمان اقتصاد مقاومتی است تمام اصول یاد شده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی واردات بی‌رویه و غیر لازم را به معنی ‌کنار زدن سیاست اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: ‌نمی‌شود یک گروه هم طراح اجرا سیاست اقتصاد مقاومتی ‌و هم مجری آن باشند و در مقابل سیاست‌های متضاد را ‌اجرا کنند که خشکاندن ریشه اقتصاد مقاومتی را در پی دارد.

انتهای پیام/‌

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم

کارگران کشور صبح امروز در دیدار با رهبر انقلاب، سرودخوانی کردند که فیلم و متن آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌_ دیدار سالانه رهبر انقلاب با کارگران کشور در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

در ابتدای این دیدار کارگران هم‌نوا با علی‌اکبر حائری مداح اهل بیت (ع) سرودخوانی کردند که بخشی از شعر این سرود به شرح زیر است:

با هر صبحی طلوع شیرین

خورشید از مشرق حق را دیدیم

با خصم شب زده جنگ دیدیم

وعده صادق حق را دیدیم

حمایت از قدس آئین ما

یاری بودی در دین ما

با شور جهاد تبیین ما

آزاد می‌شود فلسطین ما

برای قبله نخستین ما

راهی بود در دین ما

با وفا به عهد دین ما

آزاد می‌شود فلسطین ما

طوفان می‌کند اینجا فریاد ما

طوفان می‌کند موشک و پهپاد ما

طوفان می‌کند امتحان می‌کند

الله الله دست تو بر سر ما

الله الله حامی رهبر ما

کد خبر 747517

دیگر خبرها

  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • هم‌خوانی کارگران در محضر رهبر انقلاب + فیلم
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم