Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا اين جديدترين نسخه است؟ اطلاعات به روز نشده است.
دانلود آموزش خوشنويسي و خط تحرير انگليسي (فيلم آموزشي)

خوشنويسي علاوه بر زبان فارسي در ساير زبان ها نيز وجود دارد. اما روش نوشتن تحريري در ساير زبان ها بسيار آسان تر از زبان فارسي است و شما به سرعت ميتوانيد آن را ياد بگيريد.
در اين مطلب فيلم آموزش خوشنويسي و خط تحرير انگليسي (Calligraphy and Hand Lettering for Beginners) را براي شما آماده کرده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين آموزش به شما از مبتدي ياد ميدهد که چگونه حروف انگليسي را به صورت تحريري بنويسيد. پس از اين آموزش از نوشته هاي خود به عنوان امضا نيز ميتوانيد استفاده کنيد زيرا هر کسي قابليت اين نوع نوشتن را ندارد و در نتيجه شما يک امضاي خاص خواهيد داشت.
در ادامه مطلب ميتوانيد اين فيلم آموزشي را از سرزمين دانلود دريافت کنيد.



آموزش خوشنويسي و خط تحرير انگليسي (فيلم آموزشي) را دانلود کنيد:
دانلود فيلم (حجم 35.7 مگابايت)
تاريخ انتشار: 96/08/10
ساير فيلم هاي آموزشي
مشخصات:
● تعداد : 1 فايل ويديويي
● مدت : 10 دقيقه
● زبان : انگليسي
● زيرنويس : ندارد
● فرمت : (MP4 (1280x720
● قابل نمايش در : کامپيوتر، موبايل، تلويزيون، و ساير دستگاه هاي پخش فيلم


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در راستای کاهش حوادث کتابچه آموزشی امداد و نجات بین مسافران زنجانی توزیع می‌شود.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طرح نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر از بیست‌وچهارم اسفند سال قبل آغاز شده است و تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هلال‌احمر استان در بهار در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال‌احمر استان مشغول ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در ارائه خدمات به مسافران مباحث آموزشی در زمان وقوع حادثه است، اضافه کرد: در همین راستا علاوه بر امدادرسانی نسبت به ارائه آموزش هم اقدام می‌شود.

هاشمی از توزیع کتابچه آموزشی امداد و نجات بین مسافران در استان خبر داد و گفت: در این کتابچه آموزشی راهکارهای کمک‌رسانی به مصدومان اطلاع‌رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار «آموزش همگانی، همه جا، همه وقت و برای همه» برای رسیدن به عدالت آموزشی از اهداف هلال‌احمر در آموزش همگانی‌است، اضافه کرد: کتاب حاضر راهنمای جامعی برای علاقه‌مندان به مدیریت آموزش‌های فراگیر و همگانی است و می‌تواند چراغ راهی برای همه امدادگران و مسافرین باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: توزیع کتابچه‌های آموزشی از طریق پایگاه‌های امداد و نجات بین مسافرین و شهروندان توزیع می‌شود.

کد خبر 739255

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • ارائه آموزش‌های امدادی و فرهنگی هلال احمر قم به مسافرین نوروزی
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد