Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:15:19 GMT

مرادی: حتما کیانوش رستمی را خوب نمی شناسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۲۵۴۱

مرادی: حتما کیانوش رستمی را خوب نمی شناسید

رییس فدراسیون وزنه برداری که پسر طلایی ایران را یک بار دیگر راهی دبی کرده است می گوید هر کسی مدعی شده کیانوش قصد تابعیت داشته حتما او را خوب نمی شناسد.

به گزارش مشرق، فدراسیون وزنه برداری ایران ترتیبی داده است تا ورزشکارانی که روادید آنها برای سفر به مسابقات جهانی آمریکا به مشکل برخورده است، فردا راهی دبی شوند و در مرحله بررسی مجدد قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر همین مساله موضوعاتی مبنی بر احتمال تابعیت کیانوش رستمی، پسر طلایی وزنه برداری ایران در المپیک مطرح می شد.


علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در این باره می گوید: در ابتدا سفارت آمریکا در آنکارا برای ما مشکلات بسیاری ایجاد کرد که زمان زیادی را از ما گرفت و در نهایت تصمیم گرفتیم از راه دبی اقدام کنیم. ورزشکاران موضوعات مختلفی داشتند که کیانوش رستمی هم یکی از آنها بود. آنها در توضیح مشکل ورزشکاران ایرانی تنها به موضوع "نقص مدارک" اشاره کرده اند و اسناد بیشتری برای ضمانت بازگشت به ایران می خواهند. حالا ترتیبی داده ایم تا در مرحله بررسی مجدد، این مدارک تحویل داده شود و مشکل خاصی نخواهد بود.


مرادی در مورد شایعه احتمال پناهندگی و مسائلی که در مورد رستمی گفته می شود افزود: هر کسی این مباحث را مطرح کرده است، شناخت درستی از او ندارد. کیانوش همیشه و در سخت ترین شرایط بیشترین تلاش خود را برای شرافت نام ایران کرده است و حتی در روزهای سخت قبل از المپیک به تنهایی به تمرینات خود ادامه داد و تمام توان خود را گذاشت تا یک طلا به نام ایران زده شود. غیرت و عرق او نسبت به ایران بر همه عیان است و مطرح کردن چنین ادعاهایی نسبت به او کاملا بی اساس بوده و بهتر است به آن توجهی نداشته باشیم.

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب مهاباد و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴۱ روستایی گلینان از محل پروژه‎های محرومیت زدایی مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و وصول نتیجه شوند.

دیگر خبرها

  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد