Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@17:49:18 GMT

با حضور وزیر کشور؛ استاندار جدید اردبیل معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۲۸۲۲

خرداد:با حضور وزیر کشور اکبر بهنام‌جو به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی و از خدمات مجید خدابخش استاندار سابق تقدیر شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، اکبر بهنام‌جو در این مراسم گفت: خوشحال هستم بعد از چند سال دوری دوباره به این استان برگشته ام. امیدواریم در سایه حمایت‌های مسئولان و مردم این استان بتوانم در دوران جدید خدمتگزاری در اردبیل اهداف توسعه‌ای را به پیش برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهنام‌جو با بیان اینکه تمام مطالبات و خواسته های مردمی که از زبان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نمایندگان استان در مجلس مطرح شد را نصب العین قرار خواهم داد، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت های توسعه ای در این استان مورد توجه قرار گیرد و با توجه به اینکه این استان محور توسعه کشاورزی، صنعت و گردشگری است در هر سه محور سعی خواهیم کرد تا توسعه واقعی اتفاق بیفتد.
وی از حسن اعتماد رئیس جمهور و وزیر کشور در انتخاب وی به عنوان استاندار اردبیل قدردانی کرد و افزود: ما باید از راهکار غیر از منابع محدود دولتی نظیر صندوق توسعه ملی، منابع بانک ها و سرمایه گذاران استفاده کنیم تا این استان در ریل توسعه و ترقی قرار گیرد.
مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل نیز گفت: بنده در حالی چهار سال پیش مدیریت این استان را بر عهده گرفتم که تخصیص بودجه عمرانی 25 درصد بود و نرخ بیکاری نیز بیش از 13.2 درصد بود که الان این نرخ بیکاری به 9.7 درصد رسیده که پائین تر از نرخ متوسط کشوری است.
مجید خدابخش سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری دولت را از محل صندوق توسعه ملی در مهار آب های مرزی و آبیاری 60 هزار هکتار اراضی حاصلخیز این استان و تبدیل مغان به کشت و صنعت عظیم در تولید محصولات باارزش افزوده را یادآور شد و گفت: راه اندازی کارخانه های فرآوری متعدد، تکمیل پروژه گردشگری پل معلق، افتتاح محور خلخال – ماجولان- ماسوله، در چهار سال اخیر اتفاق افتاده است.
وی از تمهید مقدمات برای راه اندازی بندر خشک در اصلاندوز خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه به شرط اینکه یک میلیون تن بار در این مسیر جابجا شده و نصف هزینه ساخت پل را کشور آذربایجان تقبل کند راه اندازی خواهد شد.
اردبیل اکبر بهنام جو مجید خدابخش برچسب ها: اردبیل ، اکبر بهنام جو ، مجید خدابخش

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر کشور به مازندران

دریافت 12 MB

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح سه شنبه در بدو ورود به ساری با اظهار این که استاندار قبلی با تمام تلاش در استان مشغول خدمت بودند، افزود: به دلایل و درخواست حسینی پور قرار شد در جای دیگری از حضور ایشان استفاده شود.

وی با عنوان این که یوسف نوری به عنوان استاندار جدید معرفی می‌شود، افزود: وی از فرهیختگان و پرتلاش، مجرب و خبره هستند.

کد خبر 6086195

دیگر خبرها

  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • سفر وزیر کشور به مازندران