Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-16@16:07:58 GMT

نرخ کرایه سواری و تاکسی بین شهری ۹۶

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۳۳۱۷

نرخ کرایه سواری بین شهری ۹۶ ،  نرخ کرایه تاکسی بین شهری ۹۵ ، نرخ کرایه تاکسی بین شهری ۱۳۹۶ ،سواری بین شهری ترمینال غرب ، کرایه سواری تهران همدان ، نرخ کرایه بین شهری مازندران

جدول کرایه های بین شهری با سواری

براساس اعلام اتحادیه شرکت های تعاونی سواری، جدول کرایه های بین شهری به شرح ذیل می باشد:

( کرایه خودرو پژو و سمند –  سرویس ۴ نفره)

مبدامقصدقیمت – تومانتهرانآستارا۷۳٫۵۰۰تهرانآمل (مسیر فیروزکوه)۴۳٫۵۰۰تهراناراک۴۱٫۵۰۰تهراناردبیل۸۷٫۵۰۰تهراناصفهان۶۰٫۰۰۰تهرانانزلی۴۹٫۵۰۰تهرانایلام۹۶٫۵۰۰تهرانبابل (مسیر فیروزکوه)۴۳٫۵۰۰تهرانبابلسر۴۵٫۰۰۰تهرانتبریز۸۷٫۵۰۰تهرانچالوس۴۲٫۵۰۰تهرانتنکابن  (مسیر رشت)۵۷٫۵۰۰تهرانخرم آباد۵۶٫۵۰۰تهراندماوند۷٫۰۰۰تهراندامغان۳۲٫۰۰۰تهرانرامسر۴۶٫۰۰۰تهرانرشت۴۸٫۵۰۰تهرانزنجان۴۳٫۵۰۰تهرانساری۴۶٫۰۰۰تهرانساوه۱۸٫۵۰۰تهرانسمنان۲۱٫۰۰۰تهرانسنندج۸۵٫۰۰۰تهرانسبزوار۶۹٫۰۰۰تهرانفرودگاه امام۷٫۰۰۰تهرانفیروزکوه۱۵٫۰۰۰تهرانقزوین۱۸٫۵۰۰تهرانقم۱۶٫۰۰۰تهرانکاشان۳۸٫۰۰۰تهرانکرمانشاه۸۵٫۰۰۰

ساتین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی/ از چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی شورای شهر تهران از اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ابتدای اردیبشهت‌ماه سال جاری خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: نادعلی در حاشیه دویست و بیست و هفتیمن جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در ابتدای این جلسه قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور گزارشی را در صحن شورای شهر ارائه کردند و مباحث مختلف اجتماعی از جمله توانمندسازی معلولین و کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه این جلسه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات پسماند عادی مورد بررسی قرار گرفت که با کاهش رقم پیشنهاد شهرداری تهران نهایتا ۳۸ درصد افزایش در این بخش به تصویب اعضای شورا رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: درخصوص بهای خدمات پسماند عمرانی و ساختمانی نیز با کاهش پیشنهاد شهرداری تهران نهایتا با ۳۸ درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. در بخش نظارت و جمع‌آوری پسماندهای پزشکی و صنعتی نیز با توجه به اینکه وظیفه اصلی بر عهده مدیریت شهری نیست، رقم ۷۰ درصد افزایش به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

وی درخصوص حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی نیز گفت: به عنوان نماینده‌های مردم همانند آنها این احساس را داریم که کیان اسلامی و پایداری مرزهای ما هرگاه مورد هجمه قرار بگیرد باید به موقع پاسخ داده شود.

نادعلی افزود: اسرائیل سال‌هاست مصیبت را برای منطقه و جهان به همراه داشته، ما در مقابل آنچه که حمله به خاک ما بوده است گوش‌مالی‌ به رژیم صهیونیستی دادیم. در حقیقت این حمله بزرگ یک گوش‌مالی کوچکی بود که به آنها داده شد و همین امر باعث شد کودکان غزه شب گذشته با آرامش سر به بالین بگذارند. لذا این موفقیت را باید به نیروهای مسلح که پاسخ مقتدارانه‌ای دادند، تبریک بگوییم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درخصوص افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه‌ها از ابتدای اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد، گفت: هر ساله براساس میزان افزایش تورم مجبور هستیم نرخ کرایه‌ها را در حد حداقل ممکن اضافه کنیم. تجربه نشان داده اگر چند سال یکبار افزایش نرخ کرایه‌ها صورت بگیرد موجب نارضایتی شهروندان خواهد شد؛ لذا نظر شورا این بود که در حداقل ممکن و با توجه به تورم‌ها این افزایش‌ها صورت بگیرد و فرمانداری تهران نیز بر این افزایش‌ها نظارت دارد.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشته باشید که نمایندگان تاکسی به عنوان بخشی از مردم با توجه به شرایط اقتصادی باید بتوانند از پس هزینه‌های خود بربیایند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895025

دیگر خبرها

  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی در سنندج
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد + جدول نرخ‌ها
  • افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی/ از چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی از این تاریخ گران می شود | بلیط مترو و اتوبوس چقدر زیاد شد؟