Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حسین نمونه دبیر ستاد اربعین دانشجویی استان یزد صبح امروز در حاشیه اعزام دانشجویان به زیارت اربعین حسینی اظهار داشت: حدود ۵۵۰ دانشجو استان در قالب ۱۲ کاروان دانشجویی از روز گذشته عازم زیارت اربعین حسینی شدند.

مسئول قرارگاه نور بسیج دانشجویی استان بابیان اینکه با حمایت نهاد رهبری دانشگاه‌ها و مسئولین دانشگاهی، دانشجویان با هزینه کمتر و تمهیدات و تسهیلات ویژه‌ای به این سفر معنوی می‌رود، اظهار داشت: قرارگاه نور بسیج دانشجویی در اسکان شهر‌های نجف و کربلا و فراهم کردن وسیله نقلیه در عراق برای این دانشجویان نقش ویژه‌ای دارد، همچنین برنامه‌های متنوع معنوی در طول مسیر برای این دانشجویان در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمونه با تأکید بر اینکه با همکاری بسیج دانشجویی و نهاد رهبری و تلاش شبانه‌روزی کادر نظام‌وظیفه استان برای حدود ۲۰۰۰ دانشجو مجوز خروج از کشور از طریق معرفی ضامن و بدون وثیقه نقدی صادر شد افزود: به‌جز کاروان‌های دانشجویی، تعدادی از دانشجویان با سایر کاروان‌ها و انفرادی عازم اربعین حسینی شدند.

مسئول اردویی بسیج دانشجویی استان در پایان تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان نیز در قالب گروه جهادی شهید محمدخانی به‌منظور خدمت‌رسانی به زوّار و ایجاد اسکان برای زائرین نیز عازم کربلا شدند و موکب دانشجویی نیز به‌منظور پذیرایی از زائران حسینی به همت دانشجویان بسیجی استان در کربلا برپا خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ۱۵ نفر از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان ضمن کسب مقام برتر در بین پردیس‌های کشور و کسب امتیاز و شرایط مرحله اول (سطح دانشگاهی) به مرحله دوم رقابت‌ها در سطح رقابت کشوری و ملی راه یافتند.
گفتنی است جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان از دوم بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار شده است.
به گفته معاون امور دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اسامی نفرات برگزیده و نهایی جشنواره توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است جشنواره دانشجوی نمونه کشوری، هرساله با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت‌های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و شناسایی استعداد‌ها و همچنین حمایت از دانشجویان فعال عرصه‌های مختلف در سطح جامعه، برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در دانشگاه ایلام