Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهندسان فناوی موفق شده‌اند نرم‌افزاری طراحی کنند که قادر است تصویری کامل از درون فرد را نشان دهد. 

شاید برای خیلی از افراد جالب باشد که بدانند در درونشان چه می‌گذرد و یا اندام درونی آنها مانند قلب، ریه‌ها و ..چه شکلی هستند. مهندسان  فناوری توانسته‌اند به‌‌راحتی این رویا را محقق سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها موفق شده‌اند نرم‌افزاری را طراحی کنند که این اندام را به شکلی مجازی به وضوح روی صفحه گوشی نشان می‌دهد. به همراه این نرم‌افزار تی‌شرتی مخصوص ارائه شده است که قبل از استفاده از آن باید پوشیده شود. نحوه کار آن به این گونه است که فرد پس از پوشیدن تیشرت، تلفن همراه را روبروی خود قرار داده و عکس می‌گیرد و یا حتی این نرم افزار قادر است که ویدئویی از درون افراد  را نیز ضبط کرده و نمایش دهد. این کار توسط اشعه ایکسی انجام می‌شود که در طراحی آن تعبیه شده است.

این نرم‌افزار علاوه بر جنبه‌های تفریحی توانسته تا حد زیادی به یاری علم پزشکی نیز بیاید. 

در ادامه ویدئویی از عملکرد این نرم‌افزار ارائه شده است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   نرم‌افزاری فوق‌العاده که درونتان را آشکار می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ