Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:27:41 GMT

نماد استکبارستیزی مرم شعار مرگ بر آمریکا است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۵۰۳۳

نماد استکبارستیزی مرم شعار مرگ بر آمریکا است

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه نماد استکبارستیزی مرم شعار مرگ بر آمریکاست گفت: آمریکا در موارد مختلف از جمله دوران هشت ساله دفاع مقدس و خیلی از میدان‌های متعدد بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشته و جنایات آمریکا برای همه مردم ایران مشهود است.

سرهنگ پاسدار محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شبستر با تاکید بر اهمیت بزرگداشت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهار کرد: لانه جاسوسی آمریکا در آن زمان نه تنها بر علیه نظام جمهوری اسلامی بلکه بر علیه کشورهای اسلامی فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشجویان انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به صورت خود جوش، جواب رد به استکبار جهانی داده و صدای عدالت خواهی مردم ایران اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کرد.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه 13 آبان امسال باید پرشورتر از گذشته گرامی داشته شود، گفت: مردم با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان و دانش‌آموزان، گفتمان مبارزه با استکبار در کل دنیا طنین‌انداز شود.

رضایی با بیان اینکه نباید کسی در تضعیف 13 آبان ماه سخن بگوید عنوان کرد: باید هر روز بیش از پیش یوم الله‌های نظام جمهوری اسلامی که سرچشمه حیات انقلاب اسلامی هستند تقویت شوند.

وی با انتقاد از حذف درس مربوط به شهید فهمیده از کتاب‌های درسی تصریح کرد: متاسفانه به جای اینکه در بین دانش‌آموزان، گفتمان شهدا تقویت شود، درس شهید فهمیده را حذف می‌کنند و این افراد بدانند که امت حزب الله و بصیر ایران اسلامی، در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند روحیه ایثار و شهادت در جامعه کمرنگ شده و دست‌های مخملی به صورت چراغ خاموش در داخل نظام نفوذ کنند.

فرمانده سپاه شبستر با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در مراسمات و راهپیمایی‌ها بیان کرد: امثال 13 آبان و یوم الله‌های دیگر مورد وثوق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و باید هر سال پرشورتر از گذشته گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر اهمیت انقلابی‌گری افزود: اقشار مختلف مردم در وضعیت فعلی باید با عمل به منویات و دستورات مقام معظم رهبری و حفظ روحیه انقلابی‌گری انقلابی مانده و انقلابی حرکت کنند.

رضایی با بیان اینکه نماد استکبارستیزی مرم، شعار مرگ بر آمریکاست اظهار داشت: آمریکا در موارد مختلف از جمله دوران هشت ساله دفاع مقدس و خیلی از میدان‌های متعدد بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشته و جنایات آمریکا برای همه مردم ایران مشهود است.

وی ادامه داد: در بحث برجام و مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد خوی استکبارستیزی آمریکا بودیم و مذاکره‌ای که در عرصه بین‌المللی به وقوع پیوسته بود زیر چکمه‌های پولادین آمریکا نقض شد و بار دیگر اثبات شد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری راهپیمایی حماسه 13 آبان در شهرهای شهرستان شبستر انجام شده گفت: اقشار مختلف مردم خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی حماسه 13 آبان صدای مرگ بر آمریکا را طنین‌انداز کرده و هرگونه مذاکره با کشورهای عهد شکن را رد می‌کنند.

رضایی با تقدیر از مردم و مسئولان انقلابی شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از عموم مردم و مسئولان شهرستان شبستر از برخی مسئولان انتظار می‌رود صرفاً شعار انقلابی‌گری نداده و با پرهیز از محافظه کاری، انقلابی فکر کرده و انقلابی حرکت کنند.

انتهای پیام /

R7887/P1357/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده‌اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخدادهای مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهرو ولایت و امامت و حافظان پر توان نیروهای مسلح خصوصاً ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمت گزاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

کد خبر 6079818

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی
  • فیلم| شعار مرگ بر آمریکا در نیویورک
  • جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست