Web Analytics Made Easy - Statcounter

از میان 3 هزار نفر شرکت کننده در بخش‌های مختلف نقاشی، وبلاگ، عکس، مقاله و کاریکاتور ، 64 نفر به عنوان برگزیدگان در بخش دانش‌آموزی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی "دریا؛ مسیر پیشرفت" برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف نقاشی، وبلاگ، مقاله علمی پژوهشی، ابداعات و اختراعات همجنین کاریکاتور، ماکت عکاسی و فیلم کوتاه  شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برگزیدگان در بخش نقاشی

بردیا افشار، نارگل سادات رسول زاده، کوروش حقیقی در مقطع اول ابتدایی توانستند در بخش نقاشی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دهند. همچنین در مقطع دوم ابتدایی شایان روحی لمراسکی، نگار رودباری فرد و شمینا غیاثوند نیز به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برگزیدگان در بخش وبلاگ

در بخش وبلاگ پس از ارزیابی‌های صورت گرفته در بخش دانش‌آموزی هستی زندیه، ریحانه هادی‌پور و امید کریمی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. همپجنین در همین بخش در مقطع دوره دوم متوسطه مینو علی قوچی، کیمیا نادری و ملیکا یوسفی نیز توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

برگزیدگان در بخش مقالات علمی و پژوهشی

در بخش مقالات پژوهشی نیز دانش‌آموزان پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توانستند در دو مقطع اول و دوم متوسطه خوش بدرخشند.
در روره اول متوسطه الینا مهدیخانی، "دریا وفایی، ملیکا غنچی و الناز معصومی" همچنین فاطمه و زهرا منصور سمائی  به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

در همین بخش در دوره دوم متوسطه مبینا مقدسی مقام اول را به خود اختصاص داد.

برگزیدگان بخش ابداعات و اختراعات

در این بخش جذاب و پر ایده فربد فاطمیان و مهدی علی اصغر زاده مقام نخست محمد و بهروز ریاحی مقام دوم و مهدی فتحی پور به همراه پرهام اویسی مقام سوم و همچنین حجت حسنی و سید حسین طباطباییمقام سوم را از آن خود کردند.

برگزیدگان بخش کاریکاتور

در این بخش نگار غریب، فاطمه اسکندری و صدف گلشنی به ترتیب رتیه اول تا سوم را از آن خود کردند.

برگزیدگان بخش ماکت

برگزیدگان در دوره اول متوسطه علی احمدی، ابراهیم تاک و محمد صادق نظری و ارسلان مریدی رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند و در بخش دوره دوم متوسطه پریسا داود بیگی و زهرا زهدی رتبه اول و دوم را کسب کردند.

برگزیدگان بخش عکاسی

فواد غلامشاهی کشکوئه، غزل مرادی ، نگار مصحف همپجنین کوثر قادری به ترتیب رتبه اول تا سوم را در مقطع دوره دوم متوسطه  از آن خود کردند. همجنین در دوره اول متوسطه علیرضا حزنی، فائزه خدا بخشی اقدام و محمد مهدی سایرا غیومی مقام اول تا سوم را در مقطع اول دوره متوسطه کسب کردند.

در بخش فیلم کوتاه نیز که در این بخش مهدیه ضیائی مهر مهسا صالحی سحر مختاری مقام اول و سپهر سعیدی و علی نیازی مقام دوم همجنین سپیده سارا شیدی مقام سوم را از آن خود کردند. 
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به تقویت مرزبانی در ابعاد سیستم‌های الکترونیکی دریایی، گفت: تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی ظهر امروز در نشست با فرمانده و معاونین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر فعالیت در این مجموعه را یک کار خدایی دانست و اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های مرزبانی در راستای مدیریت دریایی کارآمد در جغرافیای زیستی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره اهمیت مدیریت دریایی، گفت: به سبب شرایط اقتصادی، مدیریت دریا محور در دستور همه کشورها قرار گرفته و اکنون کشورهای پیشرفته به سمت مدیریت دریا پیش می‌روند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر دریا را یک فرصت مهم و فوق‌العاده برای پیشرفت و توسعه نام برد و خاطرنشان کرد: مرزبانی دریایی نقش مهمی در مدیریت کلان دریا دارد و ارزش فعالیت این مجموعه بسیار بالا است.

امام جمعه بوشهر نقش مرزبانی در پیشرفت و توسعه جامعه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: تقویت مرزبانی بر توسعه و پیشرفت دیگر امور جامعه جامعه نقش مهمی دارد و این مهم رسالت همگانی است.

صفایی بوشهری تعامل و همکاری با مجموعه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجهز شدن مرزبانی به سیستم‌های رصد، پایش و کنترل الکترونیکی امری مهم و ضروری است.

وی بر توجه به آموزش مرزبانان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر هم با تاکید بر توجه به استیفای حقوق دولت و مرزنشینان اضافه کرد: مرزبانی در این عرصه توجه ویژه‌ای دارد و همکاری و تعامل مرزنشینان استان بوشهر با مأموریت‌های مرزبانی ستودنی است.

سرهنگ خسروی از مجهز شدن این مجموعه به امکانات نوین خبر داد و بیان کرد: با تجهیز مرزبانی به وسائل پیشرفت امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

وی افزود: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند