Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو زننده تک گل تیم فوتبال رئال مادرید در مقابل تیم فوتبال تاتنهام از شرایط رئال مادرید در این روز‌ها صحبت می‌‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو زننده تک گل رئال مادرید مقابل تاتنهام از شرایط رئال مادرید در این روز‌ها صحبت می‌‌کند.

به گزارش مارکا، رونالدو می‌‌گوید:

ما این دوره بد را تغییر خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنم که این کار را می‌‌کنیم چون بازی‌های زیادی مانده است. تنها یک دوره بد است و ما باید قبول کنیم به آنچه می‌‌خواستیم نرسیدیم. هیچگاه ندیدم تیم خیلی‌ بد بازی کند ولی‌ باید به خودمان اطمینان داشته باشیم. می‌‌دانیم در دوره بدی هستیم اما تغییر به وجود خواهد آمد. وقتی‌ می‌‌بازید، هیچگاه آنطور که می‌‌خواهید پیش نمی‌‌رود. اتفاقاتی که افتاد هم درست نبود. گل اول تاتنهام و گل دوم خیرونا آفساید بود. گل دوم تاتنهام هم توپ به یار خودمان خورد. آخر فصل مهم است و حالا مردم کار‌هایی‌ که ما کردیم را به راحتی‌ فراموش می‌‌کنند. اتفاقاتی از این دست همیشه رخ می‌‌دهد.

رونالدو از قرارداد خود و شرایط فردی هم با خبرنگاران حرف می‌‌زند:

راحتم و ۴ سال دیگر از قراردادم مانده است. به دنبال بهبود قرارداد نیستم. به نظر من بازی آنچنان هم یک طرفه نبود. آنها گل زدند و توپ‌های ما گل نشد. شرایط بعد از گل آفساید آنها تغییر کرد اما باید آن را بپذیریم. فکر نمی‌‌کنم در بحران باشیم. نباید فراموش کنیم که این تیم به چه عناوینی رسید.

زیدان این روز‌ها مورد انتقاد است اما ستاره پرتغالی از او حمایت می‌‌کند:

باید از زیدان بپرسید. مربی‌ اخلاقی‌ دارد که همیشه ثابت است و ما همه، پشت او هستیم. فوتبال یعنی‌ برد و وقتی‌ ما نمی‌‌بریم مردم از بحران می‌‌گویند اما ما ۲ جام بزرگ را در ۲ ماه گرفتیم و دو بار پشت سر هم قهرمان اروپا شدیم. هیچگاه این را فراموش نکنید. شاید کمی‌ سطح ما افت کرده باشد اما من و بازیکنان آرام هستیم و می‌‌جنگیم. ما با وجدانی آرام بازی می‌‌کنیم چون در زمین می‌‌دویم و می‌‌جنگیم. من فوق العاده آرام هستم. وقتی‌ نبرید، بازی زیبا اهمیتی ندارد و اگر گل نزنید، امتیازات‌ها را به شما نمی‌‌دهند.

CR۷ در لالیگا بر خلاف سال‌های گذشته تا اینجای فصل آمار خوبی‌ ندارد. خودش می‌‌گوید:

گل‌ها از راه خواهند رسید. اسم من را در گوگل سرچ کنید تا جواب خود را بگیرید. حساب و کتاب‌ها آخر فصل انجام می‌‌شود و باید ببینیم چه کسی‌ پیروز می‌‌شود. زنگ خطر‌ها چرا حالا به صدا در آمده است؟ خودمان قبول داریم که در حال حاضر خوب نیستیم و باید پیشرفت کنیم اما ما در آخر فصل را به خوبی‌ به پایان می‌‌رسانیم. فوتبال ورزشی است که یک روز شما را هیولا و یک روز شما را بازندهٔ می‌‌کند. باید مثبت بیاندیشید و به آینده نگاه کنید.

بعضی‌ از کارشناسان عقیده دارند که رئال مادرید در تابستان آنطور که باید عمل کرد. رونالدو از ورودی‌های جدید تعریف می‌‌کند:

بازیکنان جدید خیلی‌ خوب هستند و آینده باشگاه را می‌‌سازند اما طبیعتا بازیکنانی نظیر په په، هامس و موراتا ما را قوی تر می‌‌کرد. با این حال، اینها بهانه نیست و ما به بیل و کارواخال هم نیاز داریم. آنها مصدوم هستند و ما نسبت به سال قبل ترکیب ضعیف تری نداریم. شاید تیم ما نسبت به پارسال تجربه کمتری داشته باشد اما هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست. من از بازیکنان راضی هستم و آنهایی که رفتند هم، رفتند. رئال مادرید هیچگاه در بحران نمی‌‌ماند حتی اگر ۴ یا ۵ بازی را ببازیم. آخر فصل مهم است.

دوربین‌های تلویزیونی نشان می‌‌دهد که رونالدو در طول بازی، ناراضی بوده است. مهاجم رئال مادرید در مورد بازی با تاتنهام می‌‌گوید:

طبیعی است. وقتی‌ شما در حال باختن هستید، بازی آنطور که می‌‌خواهید پیش نمی‌‌رود و شما دوست دارید به هم تیمی‌های خود کمک کنید. وقتی‌ می‌‌بازید، مردم دوست دارند در مورد این چیز‌ها صحبت کنند اما من اینجا ایستاده‌ام و با شما گفتگو می‌‌کنم و آماده‌ام تا از هم تیمی‌های خود دفاع کنم و بگویم که به تغییر، اطمینان داریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست