Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کتابخانه ملی گفت: یک ماه مانده به پایان دولت دهم و زمانی که متوجه شدند گزینه مورد نظر آنها در دولت یازدهم رای نمی‌آورد دستور دادند تا تمام 400 نفر نیرو که تخصص نداشتند از حالت شرکتی به قراردادی تغییر وضعیت پیدا کنند.

به گزارش جماران؛ اشرف بروجردی (رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی) در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا پیرامون اینکه بخشی از کتابخانه ملی در دوره احمدی‌نژاد تبدیل به خوابگاه شده بود اما مدیران بعد از آن درباره این مساله شفاف‌سازی نکردند، گفت: من هم مانند سایر مدیرانی که از دولت دهم به کتابخانه ملی آمدند این ملاحظه را دارم و فکر می‌کنم لزومی ندارد در بیان کردن مسائل برخی حریم‌ها شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به هر حال پیش از این افرادی در کتابخانه ملی حضور داشتند و مدیر بودند و باید حرمت آنها با همه ایرادهایی که برخی کارهایشان داشت، حفظ شود.

اشرف بروجردی ادامه داد: اما برای یک نمونه می‌توانم بگویم که در سال پایانی دولت دهم و در دوره احمدی‌نژاد 400 نیرو در مدت کوتاهی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی مشغول به کار شدند که همه آنها تخصص لازم را برای این کار نداشتند. یک ماه مانده به پایان دولت دهم و زمانی که متوجه شدند گزینه مورد نظر آنها در دولت یازدهم رای نمی‌آورد دستور دادند تا تمام 400 نفر نیرو که تخصص نداشتند از حالت شرکتی به قراردادی تغییر وضعیت پیدا کنند.

وی ادامه داد: تغییر وضعیت این افراد از حالت شرکتی به قراردادی دست ما را بست تا نه تنها نیروی جدید نتوانیم استخدام کنیم بلکه نیروهای غیرکارشناس را نیز نتوانیم از کار برکنار کنیم و امروز هم نمی‌توانیم نیروهای کارشناس استخدام کنیم به همین دلیل تلاش داریم که همین نیروهای موجود را آموزش بدهیم تا شاید ارتقا پیدا کنند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد

مراسم ترحیم «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر شنبه (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسجد نور تهران برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین مرحوم داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • رصد آموزش امنیت سایبری به یک کارگروه دائمی نیاز دارد/ اگر حوزه سایبر متخصص باشد، امنیت سایبری فوق تخصص است!
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین
  • پرویز داوودی؛ درگذشت یار محمودها و پایداری