Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به اینکه این وزارتخانه در دولت دوازدهم برنامه هایی را برای کاهش آسیب های اجتماعی و تحقق اقتصاد مقاومتی تدارک دیده است، گفت: برای تحقق این برنامه ها، حفظ وحدت ملی و انسجام و همبستگی نیروهای نظام، مهمترین اولویت وزارت کشور است.

به گزارش ایرنا، ' عبدالرضا رحمانی فضلی ' روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: روحانیون و ائمه جمعه نقش محوری در جهت انسجام و وحدت نیروها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هموار نمودن زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد و واقعا' برای کشور یک ضرورت است در برنامه های وزارت کشور قرار دارد و دست یابی به این هدف در سایه همدلی نیروها و حفظ آرامش و امنیت کشور میسر است.
وزیر کشور مقابله با آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه های این وزارتخانه بیان کرد و افزود: وزارت کشور تلاش خود را برای مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش آنها به کار گرفته است و امیدوار است با کمک سایر نهادها بویژه نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه برنامه هایی که در این زمینه تدارک دیده است را اجرایی کند.
وی در ادامه به ایجاد تغییرات مدیریتی در استان ها اشاره کرد و افزود: برای تغییر استاندار اصفهان شرایطی بوجود آمد و تصمیم گرفته شد از آقای مهرعلیزاده در این سمت استفاده شود.
رحمانی فضلی افزود: پس از ارائه این پیشنهاد، مهرعلیزاده با گشاده رویی این مسئولیت را پذیرفت و طی چند روز گذشته پس از انتخاب به عنوان استاندار اصفهان، با تماس ها و ارتباطاتی که با استان اصفهان برقرار کرد، برنامه های خوبی را پیگیری نمود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و تقدیر از خدمات رسول زرگرپور طی چهار سال تصدی استانداری اصفهان گفت: زرگرپور در این مدت، حداقل المقدور برای توسعه استان کار کرد.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: مقدورات دولت نیز در چهارسال گذشته ضعیف بود و برنامه های زرگرپور استاندار سابق اصفهان بخصوص در زمینه حل مشکل آب، اجرایی نشد.
وی در عین حال تصریح کرد: البته ایشان مقصر نیست و مقدورات به حدی بود که ایشان نتوانستند همه برنامه های خود را محقق کند.
امام جمعه اصفهان مهمترین مشکل استان اصفهان را کمبود آب بیان کرد و افزود: چنانچه دولت به این موضوع توجه ویژه نداشته باشد، مشکل کمبود آب اصفهان همچنان ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: امیدواریم آقای مهرعلیزاده با کمک دولت بتوانند با تامین بودجه های مورد نیاز، مشکلات اصفهان بویژه مشکل کمبود آب را حل و فصل کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه حفظ و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم برای من اصل است، تصریح کرد: در این راستا به سلیقه ها و گرایش های سیاسی کاری ندارم و معتقدم سلیقه ها باید در جای خود قرار داشته باشند و با این رویکرد هیچگاه با مدیران مخالفت نکرده یا در کار آنها کارشکنی نکرده ام.
و با تقدیر از زحمات دولتمران ، افزود: انتقادهایی هم هست اما انتقادها نباید به دشمنی با دولت تلقی شود زیرا هدف ما این است که شهرها و استان ها بخوبی اداره شوند تا نظام جمهوری اسلامی برای دیگر کشورها الگو قرار گیرد.
رحمانی فضلی وزیر کشور صبح پنجشنبه به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان وارد فرودگاه بین المللی این شهر شد و مورد استقبال مسئولان استان اصفهان قرار گرفت.
مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان امروز ( پنجشنبه ) با حضور وزیر کشور در اصفهان برگزار می شود.
هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده معاون رئیس جمهور اسبق و رئیس سازمان وقت تربیت بدنی و استاندار اسبق خراسان را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، رسول زرگرپور از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
2093 / خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد