Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:54:07 GMT

نرخ وقوع جرایم دراردبیل پایین است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۷۳۶۱

نرخ وقوع جرایم دراردبیل پایین است

اردبیل – فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: نرخ وقوع جرایم در این استان پایین بوده و اردبیل از استان‌های امن کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین عبدی پیش از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل جدید صداوسیمای اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه به واسطه فرهنگ غنی و حضور جدی پلیس استان اردبیل یکی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لحاظ شاخص‌های امنیتی در وضعیت منسجم و پویایی قرار داریم و امنیت پایداری در این استان مرزی فراهم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بخشی از امنیت موجود را به واسطه انسجام و همدلی مسئولان استان دانست و تأکید کرد: تعامل سازنده و مطلوبی بین مسئولان استانی برقرار است که توانسته در توسعه امنیت تأثیرگذار باشد.

عبدی بخشی از تعاملات را در رابطه با صداوسیمای استان عنوان و اضافه کرد: انعکاس رسانه‌ای اقدامات پلیس در تامین امنیت مؤثر است.

وی متذکر شد: صداوسیما می‌تواند نقش کلیدی در توسعه امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش در جامعه ایفا کند و ضروری است در سایه تعامل با نیروی انتظامی این مهم محقق شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان با اذعان به اینکه وقوع جرم و آسیب امری اجتناب‌ناپذیر است، متذکر شد: با این وجود انعکاس اقدامات پلیس و جلب مشارکت عمومی با همکاری رسانه از جمله صداوسیما می‌تواند در کاهش جرایم مؤثر باشد.

عبدی ابراز امیدواری کرد مدیریت جدید صداوسیما با انعکاس گسترده اقدامات پلیس در توسعه امنیت اجتماعی، فرهنگ‌سازی و پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها و قوت قلب به نیروهای نظامی و انتظامی یاریگر پلیس اردبیل باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

سرهنگ «قدرت حیدری‌زاد» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیروهای ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.
این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است گفت: از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت خودمراقبتی از پارک کردن خودروها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
  • ضرورت حضور مسئولانه و کنش گرایانه پلیس برای کاهش جرایم در صحنه