Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، علی دولتی مهر صبح پنج‌شنبه در حاشیه بررسی نقشه‌های هواشناسی اردبیل به امتداد نیوز گفت: از عصر روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل آغاز شده و شاهد کاهش دمای هوا در اغلب مناطق استان هستیم.

وی افزود: این سامانه تمامی مناطق شمالی، جنوبی و مرکزی  استان را تحت تأثیر قرار داده و با تغییر جهت باد از سمت جنوبی به شمالی بارش‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به اینکه از عصر چهارشنبه موج اول بارش‌ها در بخش شمالی استان مشاهده شده است، اضافه کرد: بیشترین بارش با ۱۰ میلی‌متر در بیله سوار به ثبت رسید.

دولتی مهر زمان آغاز موج دوم بارش را از روز جمعه عنوان و تأکید کرد: بارش‌ها بیشتر در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: موج سوم بارش در روزهای شنبه تا دوشنبه در اغلب مناطق استان به صورت پراکنده اتفاق خواهد افتاد.

مدیرکل هواشناسی استان با اشاره به کاهش محسوس دما، اضافه کرد: در برخی مناطق کاهش دما تا ۱۰ درجه نیز پیش‌بینی می‌شود.

به گفته دولتی مهر سامانه بارشی تا روز دوشنبه در آسمان استان فعال بوده و به تدریج از دوشنبه جوی آرام برقرار می‌شود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان اصفهان باز بارانی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ و گذر سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه در استان اصفهان است.
نوید حاج بابایی افزود: در این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای و در مناطق مستعد احتمال گردوخاک و از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ به ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان پیش بینی می‌شود.
وی گفت: همچنین بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر و مه آلودگی در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه جوی است، افزود: هشدار‌های لازم از روز گذشته به نهاد‌های مربوطه ابلاغ شده است.
حاج بابایی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۴ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: در این مدت مهاباد با دمای ۲۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین و بویین میاندشت و سمیرم با دمای ۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • آسمانِ یزد بارانی است
  • شروع بارندگی در استان یزد
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود