Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- رئیس اداره نظارت و پایش اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هوای شهرستان های مرزی قصرشیرین و سرپل ذهاب برای چندمین روز متوالی از وضعیت استاندارد خارج و در حالت هشدار قرار گرفت.

ثریا قربانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میانگین غلظت گرد وغبار در شهرهای سرپل ذهاب و قصرشیرین با توجه به میانگین 9 ساعته (12 شب تا 9 صبح) به بیش از 150 میکروگرم بر متر مکعب هوا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اطلاع دقیقی از میزان غلظت گرد وغبار در این شهرستان ها در دست نیست، افزود: با این حال می توان عنوان کرد این غلظت بین 200 تا 390 میکروگرم بر متر مکعب هواست که این مقدار بیانگر ورود به وضعیت هشدار است.
قربانی همچنین میزان غلظت گردوغبار شهر کرمانشاه طبق میانگین 9 ساعته را 104 میکروگرم بر متر مکعب هوا عنوان و اظهار کرد: این مقدار بیانگر سالم بودن هواست.
رئیس اداره نظارت و پایش اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، یادآور شد: میزان غلظت گرد وغبار تا 150 میکروگرم بر متر مکعب هوا طبیعی و استاندارد است اما از این مقدار تا 390 میکروگرم بر متر مکعب هوا باعث قرار گرفتن در وضعیت هشدار و از 390 تا 460 میکروگرم بر متر مکعب هوا نیز باعث ورود به وضعیت اضطرار می شود.
قربانی افزود: اگر میزان غلظت گرد و غبار از 460 میکروگرم بر متر مکعب هوا افزایش یابد، وضعیت آلودگی به حد بحران می رسد که روز گذشته 10 شهرستان استان در این وضعیت قرار داشتند.
وی ادامه داد: میزان غلظت آلودگی هوای شهر کرمانشاه روز گذشته و با احتساب میانگین هشت ساعته (12 شب سه شنبه تا هشت صبح چهارشنبه) به 942 میکروگرم بر متر مکعب هوا رسید و آلودگی بیش از 6 برابر حد مجاز بود.
روز گذشته و به دنبال افزایش شدید گردوغبار، مدارس و دانشگاه های 10 شهرستان استان در نوبت صبح که وضعیت آلودگی هوای آن ها به حد بحران رسیده بود، تعطیل اعلام شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

به گزارش همشهری‌آنلاین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت «شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.»

کد خبر 845328 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب