Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-19@02:50:52 GMT

قیمت‌ها از بازار کاغذ دیواری

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۷۵۹۷

قیمت‌ها از بازار کاغذ دیواری

به گزارش بولتن نیوز، بهروز چوداری میلانی به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت تزئینات داخل ساختمان پرداخت و گفت:‌ در سال‌های گذشته رکود بازار مسکن تاثیر بسزایی بر کار صنف ما داشته و شاید بتوان گفت که حتی ۴۰ درصد از کار را کاهش داده است.

وی همچنین اظهار کرد: اکنون با توجه به رکود حاکم بر بازار افزایش قیمت چندانی را در فعالیت‌های این صنف شاهد نبوده‌ایم و تولیدکنندگان و واردکنندگان ما مدتی است قیمت ثابت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در چنین اوضاعی رقابت میان اعضای صنف بسیار زیاد بوده و گاه افراد سعی می‌کنند کالای خود را به قیمت خرید بفروشند، چرا که گردش مالی در این حوزه بسیار پایین است.

رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان با بیان اینکه این صنف بخش‌های مختلفی مانند پرده‌های پارچه‌ای دوخت و نصب، پرده‌های افقی و عمودی، کاغذ دیواری، لمینت، کفپوش، گچ‌بری پیش ساخته، شومینه و آینه‌کاری را در برمی‌گیرد، گفت: طبیعی است که انجام این بخش‌ها سلیقه ای باشد و بر اساس انتخاب و سلیقه هر فرد قیمت خاص خود را دارد.

چوداری ادامه داد: در بحث کاغذ دیواری اکنون قیمت‌ها از رولی ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تومان بالا می‌رود. در این میان حدود ۶۰ درصد بازار از طریق کالاهای چینی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون تولیدات داخلی ما در این بخش نسبت به سال‌های گذشته تا حدی بهبود پیدا کرده و حتی برخی از نمونه‌های آنها قابل شستشو نیز هستند. بر همین اساس سهم حدود ۲۰ درصد از بازار به کالاهای داخلی اختصاص پیدا می‌کند که قیمت این کالاها به طور معمول از حدود ۲۵ هزار تومان می شود و تا ۳۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان در ادامه صحبت‌های خود به نمونه‌های کاغذ دیواری چینی اشاره کرد و افزود: این کاغذها نیز از قیمتی حدود ۴۵ هزار تومان شروع می‌شود و تا حدود ۲۰۰ هزار تومان پیش می‌روند. محصولات بازار نیز عمدتا از این بخش هستند و شاید بتوان گفت که ۲۰ درصد بازار سهم کاغذهای اروپایی می‌شوند.

چوداری همچنین عنوان کرد: کاغذهای دیواری اروپایی نیز که حدود ۲۰ درصد سهم بازار را تشکیل می‌دهند، قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان دارند.

وی ادامه داد: نکته‌ای که در مورد کاغذهای دیواری باید به آن توجه کرد آنکه کیفیت تولیدات این بخش در سال‌های گذشته با پیشرفت خوبی همراه بوده و اکنون در این زمینه رقابت‌هایی شکل گرفته است. بر همین اساس ممکن است کاغذ دیواری‌هایی تا سطح اروپایی در چین هم تولید شوند که البته باید توجه داشت کیفیت کاغذهای آنها و ضخامت ممکن است متفاوت باشد. بر همین اساس در موارد متعدد ممکن است مردم شاهد باشند که یک طرح کاغذ دیواری با قیمت‌های متفاوت به فروش می‌رود.

رئیس اتحادیه تزئینات داخل ساختمان همچنین اظهار کرد: هر یک از این طرح‌ها متقاضیان خاص خود را داشته و از شرایط خاص خود پیروی می‌کنند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی

به گزارش جام جم آنلاین، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با اتفاقات بین المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، به تدریج از پلکان قیمت پایین آمد و به ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. در نهایت دیروز قیمت دلار روی رقم ۶۶ هزار تومان ثابت شد.

دلار امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و تا لحظه تنظیم این خبر در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و آرامش بر بازار حاکم است.

تحلیل‌ه ای بنیادین حکایت از آن دارد که ارزش دلار در حال حاضر روی رقم ۵۲ هزار تومان است؛ بنابر ای ن بسیاری از کارشناسان بازاره ای مالی معتقد هستند که دلار در آینده ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار تومان بر می‌گردد.

دیگر خبرها

  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • صد و پنجاه و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی