Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@08:11:26 GMT

گزارش واصله به سیا در دهه ۱۹۵۰: هیتلر زنده است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۷۹۴۱

بین الملل > اروپا - سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در دهه ۱۹۵۰ میلادی گزارشی دریافت کرده بود که آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی از جنگ جهانی دوم جان به در برده و در کلمبیا ساکن شده است.

به گزارش یورونیوز در گزارش دریافتی توسط سازمان «سی آی ای» فردی که از او تحت عنوان «سایملودی ۳» نام برده شده ادعا کرده است که یک مامور سابق «شوتس شتافل» (اس اس) در شهر تونخا در کلمبیا با رهبر پیشین آلمان نازی در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش نام این مامور پیشین «اس اس» فیلیپ سیتروئن ذکر شده است.

اطلاعات مربوط به این گزارش در یکی از اسنادی منتشر شده که در روزهای گذشته از پرونده ترور جان اف کندی، رئیس جمهوری پیشین آمریکا افشا شده است.

فردی که این گزارش را به سازمان «سی آی ای» داده است به نقل از فیلیپ سیتروئن گفته است که فردی که بسیار به آدولف هیتلر شباهت دارد در تونخا زندگی می کند. این مامور سابق «اس اس» مدعی شده بود که این فرد رهبر پیشین آلمان نازی است و در یکی از محله های تونخا که بسیاری از مسئولان سابق آلمان نازی در آن زندگی می کنند، ساکن شده است.

فیلیپ سیتروئن همچنین مدعی شده بود که بسیاری از آلمانی های ساکن آن محله فردی را که شباهت ظاهری با آدولف هیتلر داشته است «پیشوا» خطاب می کردند و به او به سبک اعضای حزب نازی سلام نظامی می کردند.

این مامور پیشین گردان حفاظتی «اس اس» عکسی از خود با فردی را که شبیه آدولف هیتلر بوده، در اختیار داشته است. فردی که در این عکس در کنار فیلیپ سیتروئن بوده در ظاهر «آدولف شرایتایمایر» نام داشته است.

اسناد فاش شده از پرونده ترور جان اف کندی نشان می دهد که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نسبت به صحت گزارش دریافتی مشکوک بوده و آن را داستانی «عالی» و یک «خیالپردازی آشکار» ارزیابی کرده است.

آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی همزمان با ورود ارتش سرخ اتحاد جماهیر شوروی به برلین در روز ۳۰ آوریل سال ۱۹۴۵ در پناهگاه زیر زمینی دفتر صدراعظم آلمان خودکشی کرد.

4949

کلید واژه‌ها : آدولف هیتلر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان

سرمربی پیشین رئال مادرید به دنبال حضور روی نیمکت میلان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان قصد دارد در پایان فصل جاری به همکاری پنج ساله خود با استفانو پیولی پایان دهد و از حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او است. رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر از نام‌هایی همچون آنتونیو کونته، پائولو فونسکا، مائوریتزیو ساری و مارک فن‌بومل به عنوان گزینه‌های مدنظر مدیران باشگاه میلان یاد کرد‌ه‌اند اما حالا خبر می‌رسد که سرمربی پیشین رئال مادرید در آستانه انتخاب به عنوان سرمربی بعدی روسونری است.

بر اساس گزارش رسانه «رلوو» اسپانیا؛ باشگاه میلان در حال پیشروی در مذاکرات با خولن لوپتگی به عنوان انتخاب او به عنوان سرمربی جدید برای جانشینی پیولی است. مذکرات بین طرفین مثبت بوده و اولویت لوپتگی هم میلان است، این در حالی است که او از وستهام و چند باشگاه اروپایی دیگر هم پیشنهادهایی دارد.

رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود

خولن لوپتگی فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند.

پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال