Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان غربی  به میزبانی واحد بوکان و با حضور ۸ تیم دانشجویی از شهرستان‌های ارومیه، میاندواب، بوکان، ماکو، سلماس، شاهین دژ، خوی ونقده برگزار شد.

در این مسابقات بیش از ۷۵ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن آزاد و فرنگی به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این مسابقات و در مجموع تیمی در بخش کشتی فرنگی تیم‌های بوکان، ماکو و میاندوآب و در بخش کشتی آزاد تیم‌های میاندوآب، بوکان و ارومیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات اول این دوره از رقابت‌ها در بخش‌های فرنگی و آزاد به المپیاد دانشجویی راه پیدا کردند.

انتهای پیام//م.ن

درخشش کشتی گیران  دانشگاه آزاد بوکان در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد

با توجه به کارنامه سعید اسماعیلی، حالا مصاف انتخابی محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی برای رسیدن به دوبنده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی قطعی است و حالا فقط سرمربی تیم ملی باید درمورد چگونگی این رویارویی پیشنهاد بدهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اسماعیلی از ابتدای بهمن ماه، بعد از سپری کردن چند ماه محرومیت در پی تداخل دارویی، بار دیگر به تشک بازگشت.

کادر فنی تیم ملی عنوان کرده بود این کشتی‌گیر باید در هر مسابقه‌ای که در آن شرکت می‌کند، طلا بگیرد تا وارد چرخه رقابت با محمدرضا گرایی نفر اول وزن 67 کیلوگرم شود.

گرایی که کیلوهای زیادی از وزن بدنش را کم می‌کند، طی دو سال اخیر و در چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی برای مسابقات جهانی 2022 و 2023 بلگراد، صرفاً در مسابقات بین‌المللی در وزن 72 کیلوگرم کشتی گرفت تا وزن کم نکرده و یک بار در سال سر وزن قانونی کشتی بگیرد که همان رقابت‌های جهانی باشد، اما در چرخه 2024، در صورتی که سعید اسماعیلی قهرمان جام وهبی‌امره و مسابقات قهرمانی آسیا می‌شد، آنها باید با هم برای دوبنده تیم ملی در رقابت باشند که همین اتفاق افتاد و اسماعیلی هر دو مسابقه را با مدال طلا تمام کرد.

طبق چیزی که قبلاً عنوان شده، فدراسیون کشتی منتظر اعلام سرمربی تیم ملی در مورد چگونگی رقابت این دو نفر خواهد بود. اینکه آنها مسابقه انتخابی مقابل هم در داخل ایران داشته باشند و یا اینکه هر دو به یک جام بین‌المللی اعزام شوند و کشتی‌گیری که عملکرد بهتری داشت به عضویت تیم ملی درآید، چیزی است که حسن رنگرز و کادرش در مورد آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید در این زمینه به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده و مسیر پیش روی این دو نفر برای عضویت در تیم المپیکی را روشن کند.

محمدرضا گرایی آخرین طلایی کشتی ایران در المپیک بوده که در توکیو تنها مدال طلای کشتی آزاد و فرنگی را به دست آورد.

او در سال‌های بعد از طلای المپیک، یک طلا، یک نقره و یک برنز جهانی را در مسابقات جهانی 2021 اسلو، 2022 و 2023 بلگراد در وزن 67 کیلوگرم به دست آورد و خودش توانست سال گذشته در صربستان سهمیه المپیک را هم بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • نماهنگ | تبریک به قهرمانان پرتوان و با اراده
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک
  • درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی
  • تیم ملی کشتی ایران رکورد تاریخش را در مسابقات قهرمانی آسیا شکست