Web Analytics Made Easy - Statcounter

موکب‌های لرستان در مهران، نجف و کربلا روزانه از ۲۰ هزار زائراربعین حسینی پذیرایی می‌کند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز لرستان، مدیرکل بازرسی استانداری لرستان  با اعلام اینکه موکب های لرستان روزانه از 20 هزار زائر اربعین پذیرایی می کند گفت:این موکب ها روزانه  در مهران  از ۱۰ هزار زائر، در نجف اشرف  از ۵ هزار  و در کربلا معلی نیز از ۵ هزار زائر پذیرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید کشکولی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از  وزارت کشور، ستاد اربعین لرستان به ریاست استاندار تشکیل و سه‌ نقطه برای زائران لرستانی مشخص شد که موکب راه‌اندازی شود و در عین‌ حال استان لرستان به‌عنوان معین استان ایلام نیز انتخاب شد تا خدمت‌رسانی به زائرانی که از این استان نیز تردد می‌کنندرا انجام  دهند.مدیرکل بازرسی استانداری لرستان با بیان اینکه ، خدمات‌رسانی به زائران اربعین به  سپاه حضرات اباالفضل لرستان  بعنوان کمیته اجرایی که ستاد لرستان  واگذارشده گقت: همچنین از توان دستگاهها نیز استفاده‌ شده و جلسات متعددی در ستاد اربعین استان تشکیل و وظایف هر دستگاه نیز مشخص‌ شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت:برای نخستین بار ۲۶۰ نفر از استان اصفهان در قالب سه کاروان عمره مفرده در ماه شوال راهی سرزمین وحی می‌شوند.
مهدی صالحی با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران اعزامی از استان چهار محال و بختیاری هستند، افزود: زائران خانه خدا یازدهم اردیبهشت از اصفهان راهی مدینه منوره می‌شوند.
وی گفت: به دلیل اعزام نشدن زائران در آذر ماه سال گذشته به عمره مفرده، در ماه شوال امسال برای نخستین بار ۵ هزار و ۲۰۰ زائر کشور راهی سرزمین وحی می‌شوند و پس از ماه صفر نیز اعزام اصلی کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.
مهدی صالحی ادامه داد: زائران اصفهانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول‌الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان