Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، مهدی زارع ظهر پنج شنبه در نشست خبری فعالیت های موسسه اعتباری نور در استان فارس، گفت: خوشبختانه این موسسه طی سال های گذشته مورد اعتماد مردم قرار داشته و از این رو در تلاش هستیم بهترین نوع خدمات را به آنها ارائه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از خدمات این موسسه، ارائه تسهیلات با نرخ ۴ درصد است که در غالب ۲ طرح انجام می شود که در یک طرح رقم ۲۰ میلیون تومان و در طرح دیگر رقمی حدود ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده به زودی به بانک تبدیل می شود و خوشبختانه جایزه رضایت مندی مشتریان نیز کسب شده است.

سرپرست موسسه اعتباری نور در منطقه جنوب کشور یادآور شد: موسسه‌ی اعتباری نور، چهارمین موسسه‌ ایست که به طور رسمی و با قرار گرفتن در لیست موسسات دارای مجوز بانک مرکزی در کشورمان فعالیت می‌کند، این موسسه در سال ۱۳۹۱ و با ادغام سه موسسه‌ مالی و اعتباری پیشگامان کویر یزد، ریحانه‌گستر مشیز و کارسازان آینده با هدف خدمت‌رسانی به ایرانیان شکل گرفت.

وی تصریح کرد: این موسسه در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ مجوز تاسیس موسسه‌ی اعتباری نور به شماره‌ی ۹۹۱۰/۹۴ از سوی بانک مرکزی صادر شد پس از آن در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ این موسسه به شماره‌ی ۴۷۲۵۳۲ به ثبت شرکت‌ها رسید و نهایتا در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۴ مجوز نهایی موسسه‌ی اعتباری نور به امضای ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسید و محمدحسین اسکندری‌زاده با تائید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.

زارع ادامه داد: موسسه‌ی نور، با سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، خدمات، بازرگانی و تعاون کشور سعی در ایجاد انگیزش، تحرک و پویایی در میهنمان دارد فعالیت‌هایی که ضمن رشد اقتصادی به عمران و آبادانی کشورمان می‌انجامند.

سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور افزود: شاید مهم‌ترین چیزی که موسسه‌ی نور را از سایر موسسات اعتباری متمایز می‌کند، رسالتی است که مدیران و کارکنان این مجموعه برای خود در نظر گرفته‌اند و بر آن تاکید دارند.

وی تاکید کرد: اساس مؤسّسه‌ نور بر پایه‌ اعتقادات اسلامی است و آن چیزی نیست جز تلاش برای توانمندسازی عموم افراد جامعه و کمک به توسعه‌ی اجتماعی و حل مشکلات جامعه نیست.

 زارع تصریح کرد: معمولا تاسیس یک بانک یا مؤسسه‌ اعتباری توسط عده‌ معدودی شکل می‌گیرد تا برای همان افراد خاص تولید ثروت کند و این موضوع به عنوان یک اصل در سیستم اقتصادی پذیرفته شده‌ امّا در مؤسّسه‌ی نور هدف سودرسانی به عموم است.

 سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور یادآور شد: از برنامه‌های شاخص بانک‌های اجتماعی در دنیا اعطای وام به بنگاه‌های کوچک مالی، اشتغال زایی و شرکت در امور خیریه و عام‌المنفعه است.

وی ادامه داد: آنچه‌ باعث درخشیدن نام نور در میان بانک‌ها و موسسات اعتباری کشورمان می‌شود قرار گرفتن اهدافی چنین درخشان در راس برنامه‌های آن است.

زارع تاکید کرد: اعطای خرده‌ وام به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و مشارکت با کارآفرینانی که به توسعه‌ی اقتصادی کشور کمک می‌کنند، پشتیبانی از تاسیس مراکز توان‌بخشی و نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، تاسیس درمانگاه، ساخت مدرسه و ایجاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۴۰۰۰۰ شغل غیرمستقیم تا به امروز تنها بخشی از فعالیت‌های اجتماعی عام‌المنفعه‌ی این موسسه است.

 سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور تاکید کرد: در حال حاضر تسهیلات متنوعی در قالب عقود اسلامی پرداخت می گردد که این تسهیلات شامل عقود قرض الحسنه و جعاله با کارمزد پایین ( ۴ درصد ) و مدت بازپرداخت طولانی می باشد که هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از طرحهای نگین ، ناب و تابان به یکی از شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه فرمایند .

وی یادآور شد: این مجموعه هم‌اکنون با ۳۳۶ شعبه در سراسر کشور و ۴۸ شعبه در سطح منطقه جنوب فعالیت می‌کند و در حال حاضر از نظر ارائه ی تسهیلات رتبه ی اول در میان موسسات اعتباری کشور را دارد و در مجموع از میان ۳۵ بانک و موسسه ی اعتباری در جایگاه دوازدهم از نظر تعداد شعب و میزان منابع قرار دارد. این آمار و ارقام نشان از موفقیتی دارد که با اراده جمعی و امید به آینده ای روشن محقق شده است.

true برچسب ها : تسهیلات بانکی شیراز نرخ سود بانکی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه