Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@09:26:18 GMT

دستگیری تیم جاسوسی اسرائیل در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۹۹۷۴۴

دستگیری تیم جاسوسی اسرائیل در لبنان

به گزارش ایسکانیوز، سرلشگر عباس ابراهیم رئیس سازمان اطلاعات لبنان با اعلام این خبر گفت: رئیس این شبکه جاسوسی یک شهروند سوری از اهالی شهر حلب است که در سال 2011 برای کار به بلژیک مهاجرت کرده و توسط موساد جذب شده بود.

وی در زمان سکونت در بلژیک ارتباطات نزدیکی با برخی مساجد بروکسل برقرار کرده بود. گفته می شود یک دختر رومانیایی تبار نیز وی را در فعالیتهای جاسوسی علیه مسلمانان ساکن در بلژیک یاری می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در سال 2014 وارد لبنان شده و اقدام به تشکیل شبکه جاسوسی برای موساد اسرائیل در خاک این کشور کرده است. لازم به ذکر است که ماه گذشته نیز اعضای یک تیم 4 نفره جاسوسی برای موساد در منطقه ضاحیه بیروت شناسایی و دستگیر شدند که از طریق اینترنت و شبکه های احتماعی برای این رزیم اطلاعات جاسوسی جمع آوری می کردند.

لبنان رژیم صهیونیستی جاسوس دستگیری پایان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۹۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از هدف قرار گرفتن مواضعی در شمال سرزمین‌های اشغالی از خاک لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه المیادین در این باره گزارش داد که مواضعی در منطقه «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف مستقیم حمله از خاک لبنان قرار گرفتند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که آژیر‌های خطر در چند شهرک صهیونیست‌نشین به صدا درآمده است. این رسانه‌ها از حملات موشکی سنگین به «کریات شمونه» و اطراف آن در اصبع جلیل خبر دادند.

طبق گزارش این رسانه‌ها، در این حملات حدود ۴۵ موشک «کاتیوشا» به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و کریات شمونه پرتاب شده است.

کانال ۱۲ عبری زبان مدعی رهگیری تعدادی از این موشک‌ها شد.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل