Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:44:33 GMT

۱۵۳۶ تعاونی در استان اردبیل فعال است

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۰۳۷۲

۱۵۳۶ تعاونی در استان اردبیل فعال است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از تعداد شرکت‌های تعاونی تشکیل‌ شده در استان در حال حاضر یک هزار و ۵۳۶ تعاونی در سطح استان اردبیل فعال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در هیئت‌های تشخیص 12 روز و در هیئت‌های حل اختلاف این اداره کل در استان 17 روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های این اداره کل، در 6 ماهه نخست امسال در حوزه تعاون، تعداد 69 شرکت تعاونی در استان تشکیل یافته و تعداد یک هزار و 481 نفر عضو در تعاونی‌ها جذب شده‌اند و تعداد 878 نفر فرصت شغلی در تعاونی‌ها ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تعداد شرکت تعاونی‌های فعال استان اردبیل را یک هزار و 536 تعاونی برشمرد و افزود: اشتغالزایی در شرکت تعاونی‌های فعال 12 هزار و 721 نفر و سرمایه شرکت تعاونی‌های فعال در استان دو هزار و 853 میلیون ریال است.

رحیمی با بیان اینکه تعداد دادخواست واصله در استان در 6 ماه نخست امسال برای رسیدگی دو هزار و 816 فقره بوده است، تصریح کرد: در این مدت تعداد آرای صادره در هیئت‌های تشخیص این اداره کل در استان دو هزار و 362 رای و تعداد آرای صادره در هیئت حل اختلاف استان 801 رای و تعداد آرای سازشی در هیئت‌های تشخیص یک هزار و 158 رای و در هیئت‌های حل اختلاف 167 رای است.

وی بیان کرد: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان اردبیل دو هزار و 95 نفر است و در راستای تثبیت اشتغال موجود در استان با حمایت‌های صورت گرفته از واحدهای مشکل‌دار، اشتغال تعداد 23 هزار و 114 نفر در سطح استان در این واحدها تثبیت شده است تا به تعداد افراد بیکار در استان افزوده نشود.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، موضوعی که فرماندار ویژه مهاباد درنشست شورای تامین مسکن شهرستان پیگیرآن بود.

حسن عباسی با اشاره به اینکه برخورد با تعاونی های متخلف با جدیت در دستور کار است افزود: تنها راه ساماندهی قیمت مسکن اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و خودمالکی است و از اداره راه و شهرسازی خواسته شده مشکل واگذاری200 هکتار زمین نهضت ملی مسکن را در مهاباد حل کند.

او گفت: در روستاهای حمزه آباد، کهریزه شیخان، یوسف کند، دوستعلی، پیل بله ، لاچین7 هزار و 179 قطعه زمین تا خرداد ماه به روستائیان و افرادی متقاضی واگذار می شود و برای هر واحد هم 350 میلیون تومان وام قرض الحسنه با رعایت عدالت به روستائیان و سایر مردم واگذار می شود.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: در گوگ تپه هم 2 هزار و 77 قطعه و خلیفان 133 قطعه تا خرداد ماه واگذار می شود.

دراین نشست تعاونی های مسکن هم برخی مشکلات خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه فروش سوالات کنکور
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی