Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیار صیادمنش پدیده‌ آملی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که گل زیبای او به تیم ملی گینه نامزد بهترین گل جام جهانی زیر ۱۷سال در هند شده، این روزها با پیشنهادهای اغواکننده تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور از جمله سرخآبی‌های پایتخت مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت، الهیار تایید کرده که در روزهای گذشته از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال و چند تیم دیگر لیگ برتری برای حضور در این باشگاه‌ها تماس‌هایی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون هیچ تصمیمی برای آینده فوتبالی خودم نگرفتم، خانواده‌ام و نیز مدیر برنامه‌های من فعلا ترجیح می‌دهند که شتابزده عمل نکنم و برای بازی کردن در تیم‌های لیگ برتری هنوز فرصت هست.

این ملی پوش تیم ملی نوجوانان ایران که در سال‌های اخیر به همراه این تیم نائب قهرمانی مسابقات آسیایی در کشور هند و عنوان یکی از ارزشمندترین بازیکن جام را از آن خود کرده بود، اضافه کرد: هنوز به ۱۷ سالگی نرسیدم و نمی‌خواهم تصمیمی بگیرم که بعدا پشیمان شوم.

صیادمنش با بیان اینکه تاکنون پاسخی به پیشنهاد این تیم‌ها نداده است، بیان کرد: باید بیشتر درخصوص پیشنهادهای مطرح شده فکر کنم و سعی می‌کنم با مشورت گرفتن از بزرگترهای خودم بتوانم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

این ملی پوش آملی فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: با توجه به اینکه اکنون در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل هستم و مدت کمی از مسابقات جام جهانی نوجوانان برگشتم، عجله‌ای برای حضور در تیم‌های لیگ برتری ندارم و تلاش خواهم کرد تا در صورت حضور در مسابقات رده سنی جوانان، بهترین تصمیم زندگی‌ام را بگیرم.

وی با بیان اینکه عملکرد خوب من در بازی‌های جام جهانی نتیجه تلاش گروهی بچه‌های تیم بوده، تصریح کرد: بسیار خوشحالم که توانستم بازیکن موثر و مفیدی برای تیم ملی باشم و در موفقیت تیم ملی کشورم سهم کوچکی داشته باشم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • حرکت فوتبالیست‌های اسپانیا در روز مادر
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج