Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- رئیس هیات کبدی همدان گفت: «حامد اسلامی» و «محمد یعقوبی» از داوران بین المللی کبدی شهرستان کبودرآهنگ برای قضاوت در پیکارهای کبدی قهرمانی آسیا انتخاب شدند.

محمود کوثری فرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین 2 کبدی کار شهرستان یاد شده نیز جهت حضوری قدرتمند در پیکارهای قهرمانی آسیا به اردوی دوم تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: «کیوال چاند سوتار» سرمربی تیم ملی کبدی ایران 24 بازیکن را به مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی در مجموعه ورزشی انقلاب دعوت کرده است.
کوثری بیان کرد: براین اساس «سعید غفاری» و «حامد میرزایی نادر» کبدی کاران مستعد کبودرآهنگی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی یادآور شد: اردوی تیم ملی کبدی در روزهای 11 تا 17 آبان ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران و دهمین دوره رقابت های کبدی قهرمانی آسیا در روزهای یکم تا ششم آذر ماه در شهر گرگان برگزار می شود.
همدان با برخورداری از بازیکنان، مربیان و داوران ملی و بین المللی در رشته کبدی جزو قطب های اصلی کشور به شمار می رود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصر نژاد** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان

تیم داوری از کشور ژاپن برای قضاوت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان برگزیده شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 روز پنجشنبه دوم فروردین ماه 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال، یوسوکه آراکی به‌عنوان داور و جون میهارا و کوتا واتنبه به‌عنوان کمک‌های وی از ژاپن این بازی را قضاوت می‌کنند.

اعلام زمان دیدار ایران - ترکمنستان

هیروکی کاساهارا به‌عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است. همچنین ناظر داوری از کشور مالزی و نماینده مسابقه از هند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • قضاوت داوران ژاپنی در دیدار ایران و ترکمنستان
  • شوک شبانه قلعه‌نویی به تیم‌ملی
  • شوک شبانه قلعه نویی به تیم‌ملی
  • مرادی: در نیم‌فصل دوم داوری‌ها بهتر شد/ برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم