Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@05:09:06 GMT

جکی چان در یک فیلم مستند زیست محیطی

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۰۷۳۲

جکی چان در یک فیلم مستند زیست محیطی

رکنا: فیلمبرداری فیلم مستندی با همکاری نشنال جیوگرافیک و با حضور جکی چان از دیروز کلید خورد.

فیلمبرداری مستندی سه قسمتی در زادوی شروع شد. این مکان که سرچشمه یکی از بزرگترین رودخانه‌های چین است، در شمال غربی ایالت کیمگای چین واقع شده است.

این مستند با عنوان «قهرمانان سبز جکی چان» پروژه‌ای است که با حضور این ستاره فیلم‌های اکشن و با همکاری نشنال جیوگرافیک ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چان در این باره گفته است که این مجموعه برای ارایه نوآوری‌های سبز برای الهام بخشی و آموزش به نسل جدیدی از قهرمانان حرکت سبز ساخته می‌شود.

اولین قهرمانی که چان پیدا کرده آرتور هوآنگ ۳۸ ساله است ؛ مهندس ساختمانی از جامعه نشنال جیوگرافیک برای مکتشفان جدید. هوآنگ متخصص بازیافت زباله است.

در نخستین اپیزود، آنها نشان می‌دهند که یک ماشین بازیافت موبایل به نام «ترش‌پرسو» چگونه عمل می‌کند.

این مجموعه در کانال نشنال جیوگرافیک در آوریل ۲۰۱۸ روی آنتن می‌رود.

منطقه زادوی سرچشمه رود لنکانگ و ۴۰۰۰ متر بالاتر از سطح دریاست.

با افزایش جمعیت در این منطقه، این بخش با چالش بازیافت زباله‌های پلاستیکی روبه روشده است.

هر سال ۲۲ آوریل روز زمین نشنال جیوگرافیک با یک مسابقه در شانگهای جشن گرفته می‌شود. شعار این فعالیت این است: «قهرمانان زیست محیطی خودمان را داشته باشیم». جکی چان مجری این مراسم است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد