Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@06:01:54 GMT

برخورد سرد پاشازاده و سامره در قائمشهر/عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۰۹۴۷

به گزارش پارس نیوز،

 در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ یک، دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان با سرمربیگری دو بازیکن سابق استقلال تهران به دیدار هم رفتند که رفتار سرد مهدی پاشازاده و علی سامره موجب تعجب همگان شد.

پیش از آغاز دیدار نساجی و مس، مهدی پاشازاده، سرمربی نساجی و علی سامره، سرمربی مس رفسنجان که سال ها در استقلال به میدان رفتند، تمام تلاش خود را برای روبرو نشدن با یکدیگر انجام دادند و در نهایت نیز به خواسته خود دست یافتند؛ ولی از آن طرف فرزاد مجیدی، سرپرست قائمشهری ها پیش از آغاز بازی بدون توجه به سرمربی نساجی، نزد سامره رفت و ضمن خوشامد گویی، با وی عکسی به یادگار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه این نکته قابل ذکر است که مهدی پاشازاده، سرمربی نساجی از ابتدای فصل، پیش از آغاز مسابقه هرگز نزد مربیان تیم مقابل نرفت.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.

محرم نوید کیا که توانسته از مس رفسنجان تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول بسازد، حالا تیمش را برای جدال مقابل فولاد آماده کرده و ترکیب ابتدایی این تیم به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

دو تیم هفت‌ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مس سه بار برنده بوده و فولاد فقط یک بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. با این وجود سرمربی تیم اهوازی یعنی عبدالله ویسی در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها بازنده نبوده و باید دید در اولین تقابل با محرم نویدکیا چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • آسمان قائمشهر دوباره قرمز شد (عکس)
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور