Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  دکتر علیرضا ابراهیم‌پور مدیرعامل بیمه ملت در پیامی چهاردهمین سال‌روز تاسیس شرکت بیمه‌ملت را به همه کارکنان، نمایندگان، مشتریان و سهام‌داران این شرکت تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

به نام ایزد دانا

شرکت بیمه‌ملت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمه‌های خصوصی با توانگری مالی سطح یک در کشور در دوازدهمین روز از دومین ماه فصل پاییز، وارد چهاردهمین سال فعالیت خود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روز، بهانه‌ای است که تلاش صادقانه مدیران، کارکنان و سهام‌داران بیمه ملت را ارج نهاده و 14 سال حرکت و فعالیت مستمر را در برخورداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی اطلاعات و ساختن سازمانی یادگیرنده با دانش، تجربه و نیروهای انسانی کارآمد، در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

وظیفه ماست که برای رشد و توسعه بیمه‌ملت از هیچ کوششی فروگذار نکنیم و با تکیه بر نقشه راه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در پیشبرد اهداف شرکت که همانا رضایت‌مندی همکاران، نمایندگان، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان است، گام برداریم.

شرکت بیمه‌ملت برای داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری و به منظور تحقق اهداف شرکت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ به خود می‌بالد و ثمره این سخت‌کوشی ورود قدرتمند و سلامت به چهاردهمین سال فعالیت شرکت است.

دوازدهم آبان، سال‌روز تاسیس شرکت بیمه ملت بر مدیران، کارکنان، نمایندگان، سهام‌داران و بیمه‌گزاران این شرکت مبارک و خجسته باد.

امید که همواره سلامت و پیروز باشید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه

مصمم‌تر از گذشته به دشمنان اجازه نخواهیم داد به همبستگی ملی ایرانیان و سرمایه بازدارندگی کشور خدشه‌ای وارد شود.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/بیانیه سپاه پاسداران به مناسبت سالروز تشکیل سپاه
  • سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • عکس/ سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام فراجا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران