Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت‌الاسلام علی شاهیوندی در جمع خبرنگاران از فعالیت تبلیغی، فرهنگی و مذهبی ۷۰ مبلّغ بومی به‌صورت مستمر در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.
وی افزود: تشکیل کلاس‌های معارف اسلامی، تبیین ارزش‌ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم، تفسیر، برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد، برگزاری محافل آموزش قرآن‌کریم ازجمله فعالیت‌های روحانیون بومی شهرستان دلفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان عنوان کرد: امیدواریم با فعالیت خوب و شایسته‌ای که از این مبلّغان شاهد اعتلای روزافزون فرهنگ ناب اسلام در شهرهای نورآباد و هفت‌چشمه و روستاهای تابعه این شهرستان به‌ویژه در بین قشر جوان باشیم.


وی در ادامه از ارائه ۶۰۰ مشاوره در تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها در موضوعات خانوادگی، ازدواج، موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
شاهیوندی افزود: این مشاوره‌ها به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و از مراجعه‌کنندگان هیچ‌گونه وجهی دریافت نخواهد شد.
انتهای خبر/ز

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها