Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:56:56 GMT

جهاد اسلامی: ۱۰۰ سال گذشت و کشتار وحشیانه رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۱۱۹۹

جهاد اسلامی: ۱۰۰ سال گذشت و کشتار وحشیانه رخ داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صدمین سالروز اعلامیه شوم بالفور بیانیه ای صادر کرد و بر بازپس گیری سرزمین و حق غصب شده ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالروز صدمین سال صدور اعلامیه شوم بالفور بر پایبندی به وجب به وجب خاک فلسطین تاکید کرد و با هر گونه امتیازدهی یا صرف نظر کردن از حق شرعی مخالف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه صادره از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صدمین سال جنایت انگلیس

امروز سالروز صدمین سال جنایت دولت بریطانیاست که پوششی برای سلسله جنگ و تروریسم و تجاوز بر ملت فسطین و اراضی و مقدسات آن داد. ۱۰۰ سال گذشت و نسل های متوالی بهای جنایت تلاقی منافع غربی و صهیونیستی را پرداختند که ترجمان آن بیانیه آرتور جیمز بالفور وزیر خارجه وقت بریطانیا که به یهودیان وعده نداشته را به طرفی که حقی نداشت داد.

۱۰۰ سال گذشت و کشتار وحشیانه رخ داد و هنوز وجدان استعماری که ایجاد کننده این قتل و تروریسم و خونریزی بود منکر صاحبان حق می شود و از دردهای آنها که از سوی عقول سرشار از کینه، عداوت و افراط گری و نژاد پرستی سر زده است، غافل است.

۱۰۰ سال گذشت و ملت فسلطین هر روز ثابت می کند که صاحب زمین و صاحب حقی است که فراتر از همه توطئه هاست و بر عهد متوالی در طول تاریخ مستند بر ثوابت دین و عقیده تمسک دارد.

ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین در صدمین سالروز اعلامیه شوم بالفور بر موارد زیر تاکید می کنیم؛

نخست، تمسک و پایبندی به حقوق ثابت در همه اراضی فلسطین را اعلام می کنیم و مخالف کوتاهی و امتیاز دهی در حق شرعی ثابت در اراضی،  آسمان و دریای فلسطین هستیم و حق بازگشت مشروع از آن نمی گذریم و غیر از آن باطل است و ما نمی پذیریم .

دوم،  عهد خودمان با توده مردممان و امت مان تجدید می کنیم و ما بر گزینه جهاد و مقاومت تا آزادسازی کامل وطنمان ادامه می دهیم.

سوم، همه تحرکات سیاسی که در راستای خدشه وارد کردن به اصول و آرمان فلسطین یا با هدف بازداشتن ملت فلسطین از حق کامل اراضی و حمل سلاح در دفاع از این حق است و این سرزمین است تحرکاتی مردود از جانب ما است.

چهارم، به رسمیت شناختن صهیونیزم در بخشی از اراضی فلسطین ممنوع و باطل و مردود است و از جانب هر طرفی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و هر گونه به رسمیت شاختن از سوی هر طرفی که باشد نماینده ملت فلسطین نیست.

درود بر همه کسانی که حامی حق ثابت فرزندان امت ما و همه آزادگان دنیا هستند. درود بر ملت ما در وطن و اردوگاهها و رحمت بر شهیدان نیک و شفای عاجل برای زخمی شدگان و آزادی برای اسیران شجاع.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین

پنجشنبه ۱۳ صفر ۱۴۳۹ه،۲/۱۱/۲۰۱۷م

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما حساب کاربری شبکه ای بی سی نیوز در فضای مجازی ایکس، تصاویری از پدری منتشر کرد که دخترش در دانشگاهی در جنوب کالیفرنیا تحصن کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی گفت: من برای حمایت از دخترم اینجا هستم. او اینجا تحصیل می‌کند و علیه کشتار جمعی اعتراض کرده است. من هم با کشتار جمعی مخالف هستم. خانواده ام هم با کشتار جمعی مخالف است. به نظر ما هیچ کودکی نباید کشته بشود. 

پدر دانشجوی آمریکایی افزود: دخترم تصمیم درست را گرفته است. اگه تصمیم بگیرد که بخاطر فلسطین در معرض بازداشت قرار بگیرد، من پدر خوشبختی هستم. من چند تا بچه از جمله یه پسرهفت ساله دارم و تصور میکنم که پدری در فلسطین هستم و فرزندم را میبینم که به دست اسرائیل کشته شده است.

دیگر خبرها

  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست