Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، آلساندرو دل‌پیرو می‌گوید روزی که به یوونتوس پیوست از شدت خوشحالی خوابش نمی‌برد. رکورددار بازی و گلزنی در یوونتوس که سال ۱۹۹۳ از تیم دسته دومی پادووا به بانوی پیر پیوست، در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای گفت: اولین شب حضورم در تورین نمی‌توانستم چشمانم را ببندم و دلیلش فقط به خاطر علاقه‌ای که به یوونتوس داشتم، نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن شب سرتاپای وجودم را احساسی مثبتی فراگرفته بود و یادم هست که خیلی نخوابیدم. به تدریج درک کردم که به چه تیمی پیوسته‌ام و در کنار چه هم‌تیمی‌های بزرگی هستم. در ابتدا برایم سخت بود اما هم‌تیمی‌هایم به من کمک کردند. توانستم با هم‌تیمی‌هایم ارتباط بگیرم و درک متقابلی از یکدیگر داشته باشیم. آن بهترین اتفاقی بود که ممکن بود برایم رخ دهد.

اودینزه درباره شیوه قرارداد بستنش با یوونتوس هم گفت: زمانی که دعوت شدم تا بازی یوونتوس را در خانه اودینزه ببینم، بونیپرتی (ستاره و مدیر سابق یوونتوس) به من گفت که موهایت را کوتاه کن. من آن موقع موهایم را کوتاه کرده بودم. بعد من و مدیر برنامه‌هایم نقشه ریختیم که وقتی او را دیدیم چه بگوییم اما زمانی که وارد دفتر بونیپرتی شدیم او ۵ دقیقه صحبت کرد و بعد گفت «این قراردادت است،‌امضایش کن!» پنج دقیقه هم طول کشید که ما در مورد قراردادمان بحث کنیم و گفتیم که به نظر می‌رسید پیشنهاد خوبی است.

دل‌پیرو در ادامه به اولین ملاقاتش با جانی آنیلی، مالک فقید باشگاه یوونتوس اشاره کرد و گفت: آنیلی. اولین بار او را در ویلار پروسا در زمین تمرینی تیم دیدم. دوره خوبی نبود. او در حالی که یک نسخه از روزنامه گاتزتا دلواسپورت دستش بود، خودش را معرفی کرد و گفت:«من فکر می‌کنم که شما بهتر از چیزی هستید که این روزنامه درباره‌تان نوشته است» او سپس رفت. آنیلی با چند نفر از ما صحبت کرد اما با من صحبت نکرد. هرچند روز بعد زمانی که در یک بازی سه گل زدم، او با من هم صحبت کرد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟