Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@04:18:07 GMT

بیمارستانی مجهز بدون پزشک متخصص + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۲۲۸۰

بیمارستانی مجهز بدون پزشک متخصص + فیلم

‍‍‍‍‍‍

بیمارستان مجهز حضرت ولی عصر شهرستان بوانات از داشتن پزشک متخصص محروم است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از دو سال  از ساخت و تجهیز بیمارستان حضرت ولی عصر شهرستان بوانات در شمال فارس می‌گذرد ولی هنوز پزشکان متخصص برای درمان بیماران در این بیمارستان حاضر نشده اند و تنها چند پزشک که در حال گذراندن طرح خود هستند در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیمارستان، ولی عصر بوانات  دو اتاق عمل مجهز، بخش زنان و زایمان، رادیولوژی و سونوگرافی دارد که بدون پزشک بلا استفاده مانده است و بیماران برای درمان های تخصصی باید به شیراز مراجعه کنند .
رضایی یکی از بیمارانی که مشکل گوش و حلق و بینی داشت، گفت: نبود متخصص در این بیمارستان سبب شده برای  عمل جراحی ساده به بیمارستان خلیلی شیراز اعزام شود.
کیانی دیگر بیمار بستری در این بیمارستان می گوید: مشکل کلیوی دارد و به دلیل نبود پزشک متخصص باید راهی شیراز شود. این بیمارستان روزانه پذیرای بیش از صد بیمار از شهرستان ۶۰ هزار نفری بوانات است که به دلیل نداشتن پزشک متخصص نمی‌تواند به بیماران نیازمند عمل‌های جراحی مانند جراحی قلب یا مغز و اعصاب خدمات ارائه دهد.   نبود پزشک متخصص به علت پرداختن نشدن مطالبات
دسترنج رییس این بیمارستان گفت:بسیاری از پزشکان متخصص به دلیل مسایل مالی حاضر نیستند در این بیمارستان خدمت کنند. وی افزود: این بیمارستان چهار میلیارد تومان  از بیمه‌ها  طلب دارد  و  این موضوع سبب پرداخت نشدن به موقع حقوق و مزایای پزشکان شده است.   قول مساعت برای حل مشکل کشاورزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز می‌گوید: تا یک هفته آینده ۲۵ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف به بیمارستان‌های شمال فارس اعزام می‌شوند که چهارپزشک برای بیمارستان بوانات در نظر گرفته شده است. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت

رضا معمارزاده رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت:گزارشی مبنی بر ریزش سقف پیاده رویی در خیابان طالقانی دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان دریافت و یک تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند، افزود: متاسفانه کودک پنج ماهه به رغم تلاش تیم پزشکی در اورژانس و اتاق عمل بیمارستان بزرگ دزفول فوت شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول حال ۲ مصدوم دیگر را مطلوب گزارش کرد و گفت: بانوی ۱۷ ساله از بیمارستان ترخیص شد و مصدوم دیگر هم اکنون در بخش مغز و اعصاب بستری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارائه۵۵ هزار ویزیت و ۱۰۳ هزار خدمت در بیمارستان امام رضا (ع) مه ولات
  • ریزش سقف پیاده رو در دزفول یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در پی ریزش پیاده‌رو در دزفول
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل نبود پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • سفرهای درمانی به تهران به علت کمبود متخصص در شهرستان‌ها است
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل عدم دسترسی به پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • بیمارستان رازی به دستگاه اسپکت مجهز شد
  • فعالیت اورژانس ۱۰۶۷ بیمارستان کشور در نوروز/ حضور ۲۳۰۰۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی
  • دیابتی‌ها برای مصرف مکمل‌های دارویی با پزشک مشورت کنند
  • اگر دیابت دارید، برای مصرف مکمل‌های دارویی با پزشک مشورت کنید