Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@17:05:28 GMT

فروزنده؛ ايران حيات خلوت آمريکا را به هم زد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۲۵۹۴

فروزنده؛ ايران حيات خلوت آمريکا را به هم زد

خبرگزاري آريا - عضو شوراي مرکزي جمنا گفت: مردم با شعار مرگ بر آمريکا به جهانيان ماهيت استکباري و استعماري آنها را نشان مي دهند.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، لطف الله فروزنده عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيرو‌هاي انقلاب اسلامي در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، به ذکر دلايل سر دادن شعار "مرگ بر آمريکا" بعد از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامي پرداخت و اظهار کرد: بصيرت مردم ايران روز به روز افزايش يافته و دشمني آمريکا براي آن‌ها آشکارتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فروزنده با بيان اينکه در بحث برجام بدعهدي‌هاي مکرر آمريکا را ديديم، تصريح کرد: ملت ايران هوشمند است و با شعار مرگ بر آمريکا مي‌خواهد به جهانيان ماهيت استکباري و استعماري آمريکا را نشان دهد.
سخنگوي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اضافه کرد: آمريکا قبل از انقلاب اسلامي جزيره امني به نام ايران داشت و شاه مخلوع نوکر تمام قد و ژاندارم آنان در منطقه بود؛ آمريکايي‌ها نفت و ثروت ايران را غارت مي‌کردند شصت هزار مستشار در کشورمان داشتند که حق توحش مي‌گرفتند، مسلماً پاسخ ظلم و ستم آمريکا شعار "مرگ بر آمريکا" است.
فروزنده با اشاره به صدور گفتمان انقلاب اسلامي به منطقه، تاکيد کرد: امروز ديگر ملت‌ها زير بار زورگويي و ستم آمريکا نمي‌روند چرا که جمهوري اسلامي به ملت‌ها احترام مي‌گذارد و به آنان شخصيت مي‌دهد، اين تعامل موجب مي‌شود تا آنان هويت پيدا کنند و در مقابل استکبار بايستند.
عضو شوراي مرکزي جبهه مردمي نيرو‌هاي انقلاب اسلامي، خاطر نشان کرد: ايران نقش تعيين‌کننده و فعالي در منطقه دارد و آمريکا اين را بر نمي‌تابد؛ ملت ايران منافع استعماري آمريکا را به خطر انداخته و حيات خلوتش را در منطقه برهم زده است، آمريکا مي‌خواهد از تمام ظرفيت هايش عليه مردم و انقلاب استفاده کند.
باشگاه خبرنگاران
506

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند